Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Hvordan si i fra på en ok måte at man ikke orker besøk? Jeg er gravid 26+6, sliter med bekkenet osv, så jeg er helt ute av jobb. Har to små barn fra før, og en mann som er syk. Nå har moren min masa i lengere tider om å få komme på besøk, men greia er den at når hun er her sitter hun med nesa i pc'n sin og forventer oppvarting. Ingen forståelse for at jeg er sliten.. Hvordan få henne til å forstå? Anonymous poster hash: 01bf6...13d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Om hun kommer så hadde jeg satt meg helt på rumpa og ikke gjort noe ekstra for hun så forstår hun at du er syk. Eller du kan svare med at så flott jeg trenger virkelig hjelp her hjemme med det ene og det andre og det er sååå flott at hun tilbyr seg og hjelpe til nå som du er så dårlig. Anonymous poster hash: 06f29...467
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Den har jeg prøvd før, og det hjelper ikke. Hun var her en gang jeg var syk med feber. Jeg spurte hva vi skulle ha til middag, da svarte hun: lag noe som er enkelt for deg.. Hi Anonymous poster hash: 01bf6...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå