Gå til innhold

Fra () til )(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 86,5kg (var 88kg) og 167 høy. Nå spiser jeg 1350 kcal pr dag og jogger tre dager i uken i 20 min. Tror du jeg, ved å holde dette til sommeren, kommer meg ned til 73 kilo? Da blir det vedlikehold med litt lengre joggeturer og 1800 kcalorier pr dag +litt mer ved trening.

Anonymous poster hash: 9a978...d60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først; så flink du er!

Jeg har de siste tre ukene jobbet med å legge om hele livet mitt, holder meg på 1000 kcal pr dag og går en 2-timers tur hver dag, i tillegg trener jeg lett styrke 20 min hver dag.

Jeg har gått ned 7 kg, og en str i klær.

Jeg vet ting antagelig stagnerer litt innimellom, men målet er ned 20 kg totalt.

Så lenge du beveger deg hver dag og har kontroll på hva du putter i deg så vil du vel gå ned i vekt,

Om du når målet vet jeg ikke, men jeg heier på deg!

Klem fra en tjokkis til en annen :)

Anonymous poster hash: a28e9...f08

Skrevet

Wow! Du er jo kjempeflink!:) Hvordan klarer du deg på bare 1000 kcal når du trener så mye i tillegg? Nå er jeg utrolig lei av å være stor. Dette er ikke meg! Så på kalenderen nå at jeg kan greie å bære 73 kilo til midten av juni. Har veldig lyst til det! Da er jeg helt normal, verken tynn eller tjukk.

Heia oss!:)

Hi

Skrevet

Bare et lite tips, når kg går ned må du huske på at du må yte mer på trening for å forbrenne like mye som du gjorde da du veide 85😊

Anonymous poster hash: b5523...4c8

Skrevet

Bare et lite tips, når kg går ned må du huske på at du må yte mer på trening for å forbrenne like mye som du gjorde da du veide 85😊

Anonymous poster hash: b5523...4c8

Jepp, det er klart:)Krever mer å drasse på 85 kilo enn på 73:)

Hi

Skrevet

Kjempe bra :)

Har selv startet. Valgte lavkarbo denne gangen.

Anonymous poster hash: e75de...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...