Gå til innhold

mannen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser sjelden følelser. Lite nærhet, lite gode ord. Så snart han er borte så kommer kjærlighetsærklæringene tikkende inn på SMS, hver gang han er borte.

Hva hadde du tenkt? Hva hadde du sagt til han?

Anonymous poster hash: 5b7cb...716

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han sliter med å si ting høyt og synes det er lettere å skrive en sms.

Regner med at han viser at han er glad i deg på andre måter enn ved kosing og kjærlighetserklæringer i hverdagen, ved å f.eks lage mat til deg, hjelpe deg med ting, sørge for at det er bensin og spyleveske på bilen din, smøre sykkelen din, impregnere skoene dine, ta støvsugeren ut av hendene dine og støvsuge ferdig osv osv.

Har en slik mann selv, har vært sammen med han i 17 år og jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har sagt han elsker meg. Han er heller ingen veldig fysisk mann i hverdagen, lite sitte i armkroken eller leie liksom. Men han tar vare på meg på sin måte, viser sin kjærlighet på utallige måter, er en oppmerksom elsker, er generøs og gavmild, setter alltid sine egne behov bakerst og sørger for meg og ungene først. Jeg har aldri tvilt på følelsene hans for meg, ikke et sekund.

Anonymous poster hash: 5f93a...c5d
Skrevet

Han lager sjelden mat, gjør aldri husarbeid, eneste han gjør er vel å vaske bilen min en gang i blant og skifte dekk. Spylevæske, olje osv sjekker han aldri. Men jeg gjør det jo selv da.

Lite armkrok, lite noe egentlig. Han støvsuger om jeg spør, men sitter helst på sofaen, enda jeg frisk og rask eller sliter med bekkenet som høygravid er han den sammen

Han gir meg et kyss før vi legger oss, men kun om jeg legger meg først får jeg en sms der det står at han elsker meg. Får sms'ene når jeg er alene med andre ord. Han har sagt det høyt to ganger på 6 år.

Da jeg var gravid og slet med kvalme var han irritert om morgenen fordi han måtte kjøre barnet i bhg, fordi det er en 20 min omvei. Jeg sa at han bare måtte fordi jeg bare spydde. Etter levering kom det inn en sms, er formen bedre kjære? Elsker deg. Og masse hjerter.

Dårlig stemning face to face, sååå klissete på sms.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det kanskje ikke er helt topp mellom dere. At når han først er borte så savner han hvordan det engang var. Han elsker deg men noe mangler. Og at han har vanskelig for å snakke om følelser generelt.

Jeg vet jo ikke men har vært igjennom dette selv. En som aldri sa noe. Plutselig en dag var han borte.

Anonymous poster hash: d7c71...7b2

Skrevet

Jeg hadde tenkt at han hadde noen på si, og hver gang han er borte (hos elskerinna?) så sender han kjærlighetserklæringer på grunn av dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 1be8e...db4
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det kanskje ikke er helt topp mellom dere. At når han først er borte så savner han hvordan det engang var. Han elsker deg men noe mangler. Og at han har vanskelig for å snakke om følelser generelt.

Jeg vet jo ikke men har vært igjennom dette selv. En som aldri sa noe. Plutselig en dag var han borte.

Anonymous poster hash: d7c71...7b2

Det er ikke topp nei, men heller ikke dårlig. Han har det nok bedre enn meg. Han går nok dessverre ikke fra meg, jeg drømmer litt om det. Hver gang jeg tar det opp blir han sint/går i forsvar, og sier vi aldri skal gå fra hverandre.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at han hadde noen på si, og hver gang han er borte (hos elskerinna?) så sender han kjærlighetserklæringer på grunn av dårlig samvittighet.

Tanken har streifet meg, men han er alltid hos broren eler søsteren, evt svigers. Eller felles venner. Vi bor på en ekstremt liten plass og jeg ville hørt det fort om han var utro.

Skrevet

NÅR DU ER BORTE

Nærast er du når du er borte.

Noko blir borte når du er nær.

Dette kallar eg kjærleik –

Eg veit ikkje kva det er.

Før var kveldane fylte

av susing frå vind og foss.

No ligg ein bortgøymd tone

og dirrar imellom oss.

Tor Jonsson.

Ellers tenker jeg også at han kanskje har det helt ok når dere er sammen, men at når han er borte, kjenner han at han savner deg, eller savner noe som har vært. Jeg ville ikke vært bekymret jeg. Jeg tror det er ganske vanlig, har det sånn selv innimellom.

Anonymous poster hash: c615a...5b6

Skrevet

Dette syns jeg faktisk er ganske usannsynlig. Jeg kan tenke meg mange andre grunner som er mer sannsynlig.

Anonymous poster hash: c615a...5b6

Skrevet

Veldig sjenert, men ønsker å elske og være et elskende menneske? Prøv å si "takk for den nydelige sms-en, jeg ble så glad!" neste gang?

Anonymous poster hash: b22d4...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...