Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 Nå har jeg for n'te gang slitt meg ut på å vaske gulv med jif moppesystem og jeg er offisielt drittlei. .. Det er litt struktur i parketten og derfor henger moppen "igjen " og gjør det kjempetungt... Noen som har gode tips om et bedre og enklere alternativ? Hva bruker dere? Anonymous poster hash: 81af5...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Jeg foretrekker langkost og klut Anonymous poster hash: 5bea6...5b4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Jeg foretrekker langkost og klut Anonymous poster hash: 5bea6...5b4 Kan jo det men synes det er lettere med mopp... Andre med forslag? Anonymous poster hash: 81af5...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 Jeg bruker vanlig, gammeldags mopp. Som denne: http://norgesmoppen.no/mopp-og-moppesett/23-hygienemopp.html Har rikelig med mopper i skuffen, brukes daglig, fungerer supert på både parkett og fliser. Kjapp sveip over gulvet med lett fuktet mopp til daglig, og bøtte med mopper i såpevann til ordentlig gulvvask. Anonymous poster hash: 802cd...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå