Serepta Skrevet 8. mars 2015 #1 Skrevet 8. mars 2015 https://www.norrona.com/nb-NO/Products/4357-15/2260/bitihorn-lightweight-pants-w/ Eller evt noen annen ? Må være lett, strechy, vindavstøtende og helst bittelitt vannavstøtende. Men jeg har lett regnbukse med på fjelltur uansett. Min gamle Bergans Breheimen er nå for stor, og jeg ønsker meg ny til bursdagen .
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #2 Skrevet 8. mars 2015 Kjekk turbukse for turer i godvær, ingen bukse for de røffeste turene. Anonymous poster hash: 52779...f1b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Kjekk turbukse for turer i godvær, ingen bukse for de røffeste turene. Anonymous poster hash: 52779...f1b Ja, jeg tenker at i ruskevær må man ha Gore-tex, og da blir det fort litt klamt på de fine dagene. Vi går jo oftest på tur i oppholdsvær. HI Anonymous poster hash: 8371c...e7c
Serepta Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2015 http://nettbutikk.bergans.no/kl%C3%A6r/Bukse/Vindbeskyttelse/Osatind-Lady-Pnt-Dp-Sea-Br-SeaBlue-XS-158269-p0000958217 Alternativt denne fra Bergans.
valkyrien Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har herreversjonen av denne: http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/friluftsbukser/lundhags-traverse-pants-turbukse-dame/p/1061091_3_style Storfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har denne http://www.stormberg.com/no/holfossen-lettvektsbukse-dame.html?nosto=nosto-page-search1#10041695001 Den er jo helt vind og vanntett da, men jeg har aldri blitt klam i den, den er veldig tynn og lett i stoffet. Anonymous poster hash: 657c4...110
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/friluftsbukser/lundhags-traverse-pants-turbukse-dame/p/1061091_2_style#details denne har jeg! er kjempe fornøyd bruker den mye på jobb (jobber i bhg) og ellers når vi er på turer.. har også denne: http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/softshellbukser/bergans-kjerag-lady-pant-softshellbukse-dame/p/1087187_1_style men bruker ikke den like mye. Anonymous poster hash: f597f...e91
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Jeg går i skogen hver eneste dag. Gjerne to turer om dagen. Jeg har endt opp med å ha svært lette turbukser som ikke er vanntette. Bruker stillongs under når det er kaldt. Jeg har selvsagt også goretexbukse som jeg trekker utenpå hvis det regner eller er veldig bløtt. Veldig greit om det er litt glatt materiale. Da kan man bare ta en fuktig klut for å tørke av. Glidelåslommer i stedet for åpne lommer er nesten et must. Anonymous poster hash: 3b04b...028
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er veldig fornøyd med denne http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html?nosto=nosto-page-search1#6177 Anonymous poster hash: 76674...6ae
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Jeg har herreversjonen av denne: http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/friluftsbukser/lundhags-traverse-pants-turbukse-dame/p/1061091_3_style Storfornøyd! Jeg har også denne og er superfornøyd. Jeg har dameversjonen da, prøvde masse turbukser og denne var eneste som satt godt på meg som er liten og smal i beina Anonymous poster hash: e3524...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå