Gå til innhold

Turbukse - er denne bra ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekk turbukse for turer i godvær, ingen bukse for de røffeste turene. 



Anonymous poster hash: 52779...f1b
Skrevet

 

Kjekk turbukse for turer i godvær, ingen bukse for de røffeste turene. 

 

Anonymous poster hash: 52779...f1b

 

Ja, jeg tenker at i ruskevær må man ha Gore-tex, og da blir det fort litt klamt på de fine dagene. 

Vi går jo oftest på tur i oppholdsvær. 

 

 

HI

 

Anonymous poster hash: 8371c...e7c

Skrevet

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/friluftsbukser/lundhags-traverse-pants-turbukse-dame/p/1061091_2_style#details

denne har jeg! er kjempe fornøyd :D

bruker den mye på jobb (jobber i bhg) og ellers når vi er på turer.. 

har også denne:

http://www.xxl.no/klar/klar-dame/bukser/softshellbukser/bergans-kjerag-lady-pant-softshellbukse-dame/p/1087187_1_style

men bruker ikke den like mye.



Anonymous poster hash: f597f...e91
Skrevet

Takk for masse tips. 

Skrevet

Jeg går i skogen hver eneste dag. Gjerne to turer om dagen. Jeg har endt opp med å ha svært lette turbukser som ikke er vanntette. Bruker stillongs under når det er kaldt. Jeg har selvsagt også goretexbukse som jeg trekker utenpå hvis det regner eller er veldig bløtt.

 

Veldig greit om det er litt glatt materiale. Da kan man bare ta en fuktig klut for å tørke av.

Glidelåslommer i stedet for åpne lommer er nesten et must.



Anonymous poster hash: 3b04b...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...