Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Blir bare vakrere og vakrere med årene!! Hun er flottere som 40-åring en hun var i 20-årene. Fantastisk og råtøff dame. Anonymous poster hash: 27585...684
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Hyggelig å hilse på deg, Mette. Anonymous poster hash: 6ab4c...ecc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Helt enig, råflott og sympatisk. Anonymous poster hash: fa672...24b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Ufordragelig. Anonymous poster hash: f3407...577
Gjest Antarctica Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Hva legger du i ordet råflott? (Jeg spør av rent lingvistisk interesse. For meg betyr "råflott" at man bruker mye penger, flotter seg. F eks kan man si om et restaurantbesøk "det er litt råflott å gjøre det hver måned, men vi prioriterer det likevel")
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Ufordragelig. Anonymous poster hash: f3407...577 Ufordragelig? Anonymous poster hash: 27585...684
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Skrevet 8. mars 2015 Hva legger du i ordet råflott? (Jeg spør av rent lingvistisk interesse. For meg betyr "råflott" at man bruker mye penger, flotter seg. F eks kan man si om et restaurantbesøk "det er litt råflott å gjøre det hver måned, men vi prioriterer det likevel") Råflott= over gjennomsnittet flott. Dvs ca samme definisjon som du har skrevet. Anonymous poster hash: 27585...684
Gjest Antarctica Skrevet 8. mars 2015 #8 Skrevet 8. mars 2015 Hva legger du i ordet råflott? (Jeg spør av rent lingvistisk interesse. For meg betyr "råflott" at man bruker mye penger, flotter seg. F eks kan man si om et restaurantbesøk "det er litt råflott å gjøre det hver måned, men vi prioriterer det likevel") Råflott= over gjennomsnittet flott. Dvs ca samme definisjon som du har skrevet.Anonymous poster hash: 27585...684 Men mener du skjønnhet (som jeg syns det ser ut som noen mener over her) eller mener du luksus/sløsing?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #9 Skrevet 8. mars 2015 Hva legger du i ordet råflott? (Jeg spør av rent lingvistisk interesse. For meg betyr "råflott" at man bruker mye penger, flotter seg. F eks kan man si om et restaurantbesøk "det er litt råflott å gjøre det hver måned, men vi prioriterer det likevel") Råflott= over gjennomsnittet flott. Dvs ca samme definisjon som du har skrevet.Anonymous poster hash: 27585...684 Men mener du skjønnhet (som jeg syns det ser ut som noen mener over her) eller mener du luksus/sløsing? Flott. Hadde jeg ment luksus/sløsing så hadde jeg skrevet det, ikke flott. Har du aldri hørt det uttrykket brukt om noens utseende? Anonymous poster hash: 27585...684
Gjest Antarctica Skrevet 8. mars 2015 #10 Skrevet 8. mars 2015 Hva legger du i ordet råflott? (Jeg spør av rent lingvistisk interesse. For meg betyr "råflott" at man bruker mye penger, flotter seg. F eks kan man si om et restaurantbesøk "det er litt råflott å gjøre det hver måned, men vi prioriterer det likevel") Råflott= over gjennomsnittet flott. Dvs ca samme definisjon som du har skrevet.Anonymous poster hash: 27585...684 Men mener du skjønnhet (som jeg syns det ser ut som noen mener over her) eller mener du luksus/sløsing? Flott. Hadde jeg ment luksus/sløsing så hadde jeg skrevet det, ikke flott. Har du aldri hørt det uttrykket brukt om noens utseende?Anonymous poster hash: 27585...684 Aldri.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #11 Skrevet 8. mars 2015 Flott. Hadde jeg ment luksus/sløsing så hadde jeg skrevet det, ikke flott. Har du aldri hørt det uttrykket brukt om noens utseende? Anonymous poster hash: 27585...684 Jeg har aldri hørt det brukt om noens utseende, kun i betydningen som Pashla beskrev. Anonymous poster hash: 9b439...bfc
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Hva legger du i ordet råflott? (Jeg spør av rent lingvistisk interesse. For meg betyr "råflott" at man bruker mye penger, flotter seg. F eks kan man si om et restaurantbesøk "det er litt råflott å gjøre det hver måned, men vi prioriterer det likevel") Råflott= over gjennomsnittet flott. Dvs ca samme definisjon som du har skrevet.Anonymous poster hash: 27585...684 Men mener du skjønnhet (som jeg syns det ser ut som noen mener over her) eller mener du luksus/sløsing?Flott. Hadde jeg ment luksus/sløsing så hadde jeg skrevet det, ikke flott. Har du aldri hørt det uttrykket brukt om noens utseende?Anonymous poster hash: 27585...684 Aldri. Du må leve i en svært snever boble. Anonymous poster hash: fa672...24b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Hvem i all verden er det? Anonymous poster hash: 238a7...d9d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 enig med HI - penere med årene faktisk! Tøff dame Hun er kickbokser (la opp for 4 år siden) vært verdensmester flere ganger. Anonymous poster hash: 08894...524
Gjest Antarctica Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Hva legger du i ordet råflott? (Jeg spør av rent lingvistisk interesse. For meg betyr "råflott" at man bruker mye penger, flotter seg. F eks kan man si om et restaurantbesøk "det er litt råflott å gjøre det hver måned, men vi prioriterer det likevel") Råflott= over gjennomsnittet flott. Dvs ca samme definisjon som du har skrevet.Anonymous poster hash: 27585...684 Men mener du skjønnhet (som jeg syns det ser ut som noen mener over her) eller mener du luksus/sløsing?Flott. Hadde jeg ment luksus/sløsing så hadde jeg skrevet det, ikke flott. Har du aldri hørt det uttrykket brukt om noens utseende?Anonymous poster hash: 27585...684 Aldri. Du må leve i en svært snever boble. Anonymous poster hash: fa672...24b Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå