Gå til innhold

Mann med mange venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr som har veldig mange venninner. Liker han veldig godt, men har aldri før vært borti en mann som har så mange venninner (både single og samboere).

Kjenner at det gjør meg skeptisk og en smule usikker.

Hadde dere brydd dere om dette eller bare tenkt at det var bra?

Anonymous poster hash: 9a63d...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall meg barnslig, men "mange venninner"?

Det hadde begynt å blinke noen lamper hos meg i alle fall.

Anonymous poster hash: 39bf7...a47

Skrevet

Det synes jeg bare er hyggelig. Min eksmann hadde masse venninner fordi han var en ok fyr som ble likt, uten å tulle det til med å ligge med venninnene sine, og de har kjent hverandre i hundre år både før og etter meg. Flere av dem treffer jeg ennå, fordi vi liker hverandre.

Anonymous poster hash: 07bd6...85e
Skrevet

Jeg har mange kamerater, både single og i parforhold. De eneste grunnene er at jeg ofte finner menn enklere å bli venner med og at jeg jobber i et fagmiljø som domineres av menn så derfor er mange av de nye vennene jeg møter menn. Jeg kan ikke for mitt bare liv se hva som er problemet med at noen har mange venner av motsatt kjønn.

Anonymous poster hash: c0b75...2c6

Skrevet

Jeg har en venn med mange venninner. Han er en av mine aller beste venner. Grunnen for alle venninnene ligger i at han ble aldri en del av gutta da han var ung.. Han var liten, bleik og pinglete. Det førte til at han hadde større innpass hos jentene.. Han er også en av 5 søsken, hvor alle er jenter, så mulig det har hjort at han trives i jenteselskap? Han har noen gutte venner og de er likedan, litt snåle, men utrolig greie.

Jeg og han har vært venner siden vi var små. Nå er vi begge gift på hver vår kant, men vi ringes jevnlig ca 3 ganger i mnd og treffes når vi kan. Det har aldri vært noe romantisk mellom verken han og jeg eller de andre jente venninnene. Og han er hodestups forelsket i konen og visste at han ville ha henne fra øyeblikket han så henne 😊❤️👍

Anonymous poster hash: d9eca...a3e

Skrevet

Forloveden min har det.. og alle venninnene er tidligere flammer og ekser.. slettes ikke greit..

Anonymous poster hash: 92542...639
Skrevet

Huff hadde ikke orket det. Ville vært sjalu hver gang han hadde kontakt med de. Heldigvis er min mann enig med meg. Han hadde heller ikke likt at jeg hadde hatt flere kompiser. Skjønner ikke helt den greia der jeg

Anonymous poster hash: 489dc...aa0

Skrevet

Etter å ha opplevd utroskap med ei "venninne" i samtlige tre forhold jeg har hatt så ville jeg ha slått opp. Mange single venninner betyr bare bråk når man opplever motgang i forholdet. Særlig hvis man ikke blir inkludert i disse vennskapene, men når mannen treffer venninnene på egen hånd.

Anonymous poster hash: b1ecb...076
Skrevet

Ser overhode ikke noe problem med det.

Anonymous poster hash: c96e1...336

Skrevet

Huff hadde ikke orket det. Ville vært sjalu hver gang han hadde kontakt med de. Heldigvis er min mann enig med meg. Han hadde heller ikke likt at jeg hadde hatt flere kompiser. Skjønner ikke helt den greia der jeg

Anonymous poster hash: 489dc...aa0

Hva er det du ikke skjønner? At andre har andre meninger og behov en deg?

Anonymous poster hash: cf058...bcb

Skrevet

Huff hadde ikke orket det. Ville vært sjalu hver gang han hadde kontakt med de. Heldigvis er min mann enig med meg. Han hadde heller ikke likt at jeg hadde hatt flere kompiser. Skjønner ikke helt den greia der jeg Anonymous poster hash: 489dc...aa0

Hva er det du ikke skjønner? At andre har andre meninger og behov en deg?Anonymous poster hash: cf058...bcb

Flere som ikke skjønner dét, ser vi.

Anonymous poster hash: 39bf7...a47

Skrevet

Jeg har selv lett for å få guttevenner. Og min bestevenn er en mann. Men nå har aldri vi hatt sex eller noe sånt. Får jeg kjæreste, så vil jo kjæresten min få møte bestekompisen.

Og for meg, så hadde det hatt noe å si om disse venninnen, bare var venninner eller damer han har hatt sex med, og om jeg ble inkludert i vennskapet.

Anonymous poster hash: c356f...115
Skrevet

Jeg har en veldig god kamerat som jeg treffer ofte. Kjæresten min syns det er helt greit fordi vi hadde kjent hverandre mange år før han traff meg. Men har tenkt på det og han kameraten min har flere venninner, både single og gifte, med barn osv.. En av hans beste venninner er eksen hans. Hun er nå gift og har barn med en annen. Må innrømme jeg har tenkt at hvis han får seg dame kommer hun kanskje til å reagere på det men det er jo bare venninner og ikke noe mer. Han har jo like mange kamerater i tillegg til venninnene.. Hadde ikke reagert på det om jeg var deg

Anonymous poster hash: 5cd89...b1b

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke problemet..Jeg har vært gift en gang og da hadde jeg til og med en mannlig forlover ;)

Han jeg dater nå har mange jentevenner og de er ute og spiser og annet, jeg er ikke bekymret. Jeg hadde blitt mer bekymret over meg selv om jeg skulle være usikker på det, og prøve å endre det hos han..

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, rett og slett fordi jeg alltid har hatt mange guttevenner og det har nesten uten unntak endt med at han har fått følelser for meg, eller omvendt, selv når det var kjærester involvert... (Og nei, jeg flørter ikke med opptatte menn og jeg er heller ikke spesielt vakker, ikke det som er poenget ;))

Anonymous poster hash: 4a46d...8e0
Skrevet

Min mann har mange venninner, jeg har mange kamerater. Jeg har venninner også, han har kamerater også.

Stort sett er hans venninner mine venninner og mine kamerater hans kamerater.

Skjønner ikke hvordan jeg skulle ha kunnet levd med en mann som ikke kunne godtatt at jeg hadde mannlige venner. Tror ikke min mann kunne levd med å ikke få ha kvinnelige venner heller. Og hvorfor skulle vi det?

Hva med homofile, hva slags venner skal de ha, tro? De får kanskje bare ha kvinnelige venner, de da? Eller lesbiske, kan de bare ha mannlige? Hva med bifile? Kan ikke ha venner, de.

Anonymous poster hash: 21100...07a
Skrevet

Jeg har trives best med menn og mannen har mange kvinnelige venninner. Ingen av oss stresset med det og alle rundt oss vet at vi et lykkelig gift siden urtidene. Ergo for oss er det en ikke sak.

Men om du er ukomfortabel med det må du nesten tenke på hvordan du skal håndtere det fremover. For selv om du er kjempe forelsket har du ikke krav på å kontrollere din kjærestes vennekrets (uavhengig av hva enkelte her mener). Du kan flagge at du ikke føler deg trygg, men ikke noe særlig mer. Personlig ville jeg aldri kuttet ut en god venn for å please en forholdsvis ny kjæreste, men man vet aldri, kanskje typen din er annerledes.

Anonymous poster hash: 1974b...5f6

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg hadde vært skeptisk. Jeg er selv ganske guttejente av oppførsel men med svært feminint utseende. Jeg har hatt mange guttevenner, eller midlertidige venner som jeg lærte å kalle dem, fordi alle enten ville ligge med meg, eller ble forelsket i meg og ville ligge med meg. Når de tilslutt innså at det aldri ville bli noe fra min side, forsvant de. Dette kunne ta måneder eller år.

Så vennskap mellom forskjellig kjønn, jeg er i utgangspunktet skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...