Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Sist jeg var det, var jeg 15 år og nå er jeg snart 35 Har blitt kjent med en mann,og han holder på å sjarmere meg i senk! Skjønner ikke hva som skjer..Jeg tenker på han hele tiden, og jeg smiler når jeg tenker på han Han et ærlige og skikkelig, han har vært hos meg i hele kveld, og han har ikke prøvd seg på noe! Vi har pratet om det, så jeg vet han vil, men vi skal ta det rolig og se hvor vi ender Er det dette som er å være forelsket? Vi snakket om at begge følte seg som fjortiser og at vi rett og slett var litt flau samtidig som praten gled veldig lett og naturlig Anonymous poster hash: ee423...182
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Jepp, høres definitivt ut som forelskelse med stor F Kos deg med det og nyt tilværelsen fremover. Våren er en deilig tid å være forelsket på! Virker som om han har ærlige hensikter med deg også. Ta det i den farten som passer deg fremover. Åh, jeg savner også det å være forelsket - gjensidig forelsket. Er singel og er lei det, vært det altfor lenge. Jeg er også en av de som ikke forelsker meg så lett, så gidder ikke noe roting eller forhold uten at det er mer følelser involvert. Kos deg og lykke til HI Anonymous poster hash: 6bee6...c6e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Jepp, høres definitivt ut som forelskelse med stor F Kos deg med det og nyt tilværelsen fremover. Våren er en deilig tid å være forelsket på! Virker som om han har ærlige hensikter med deg også. Ta det i den farten som passer deg fremover. Åh, jeg savner også det å være forelsket - gjensidig forelsket. Er singel og er lei det, vært det altfor lenge. Jeg er også en av de som ikke forelsker meg så lett, så gidder ikke noe roting eller forhold uten at det er mer følelser involvert. Kos deg og lykke til HI Anonymous poster hash: 6bee6...c6e Jeg trodde ikke jeg kom til å oppleve det igjen, og det er bare merkelig, spennende på en god måte,men samtidig nesten litt skummelt Håper du også får kjenne på det igjen! Anonymous poster hash: ee423...182
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #4 Skrevet 8. mars 2015 NYYYYYT! Anonymous poster hash: defbc...2c2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Jeg er i et forhold, men savner å være forelsket Kommer meg liksom ikke ut av det forholdet jeg er i. Har truffet en som jeg tror jeg kan bli forelsket i. Anonymous poster hash: 32305...b20
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #6 Skrevet 8. mars 2015 Jeg våknet tidlig i dag,og han var i hodet mitt før jeg var våken! Så jeg valgte å sende han en liten mld slik at han våkner til noe hyggelig Jeg føler meg som en tulling egentlig, det er rart Anonymous poster hash: ee423...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå