Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Oppdaget akkurat at jeg har en kul på venstre hånda. Når jeg holder hånden rett er den nærme håndleddet, og mens jeg knytter neven kan jeg se at den flytter seg mot knoken ved langefingeren. Er ikke store kulen, men det er utrolig ekkelt å se at den flytter seg frem og tilbake under huden. Hva i all verden kan det være? Kjennes ganske hard ut. Har ikke sånn på andre hånda. Anonymous poster hash: 498af...6b2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Trolig en senekul. Ufarlig. Men neste gang du skal til legen likevel, så kan du be legen se på det og bekrefte det. Det er ganske vanlig med senekuler og leddganglion. Anonymous poster hash: 52a64...53b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 høres ut som ganglion evt lipom (fettkul). Anonymous poster hash: 7f114...cc1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Høres ut som det min datter hadde. Ganglion tror jeg det het. Isåfall helt ufarlig, Men kan hos noen være vonde og må opereres. Men ta en tur til legen om du er bekymret Anonymous poster hash: 38e71...8f4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Ok, takk for svar. Ble bittelitt redd for blodpropp eller noe(er mester på å skremme meg selv) . Men visste ikke at det var noe som het ganglion engang. Sjekket det opp nå, og det er visst vanligst at de også dukker opp på hånden. Anonymous poster hash: 498af...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå