Gå til innhold

Er du fornøyd med underlivet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 1b923...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. For lange ytre kjønnslepper særlig etter 2 fødsler ! Er ikke "ille" men skulle helst hatt de helt stramme :P

Anonymous poster hash: fbf74...0f0

Skrevet

Ja. Det virker som det skal.

Anonymous poster hash: 10c03...895

Skrevet

Underlivet mitt er ikke noe jeg har den type forhold til. Den eneste som ser det utenom meg selv er en mann som har levd med meg i 10 pluss år og han har ikke klaget til nå. Det gjør.det det skal og virker fint. Utover det har jeg ikke engang behov for å ta stilling til om jeg er fornøyd eller misfornøyd med det.

Skrevet

Nei.. For lange ytre kjønnslepper særlig etter 2 fødsler ! Er ikke "ille" men skulle helst hatt de helt stramme :P

Her og.. Kan man operere disse, eller er det bare de indre?

Anonymous poster hash: 8bc44...1fa

Skrevet

Det virker slik det skal, så jeg klager ikke. ;)

Skrevet

Veldig fornøyd. Selv etter tre fødsler.

Er verre med bakenden, etter å ha slitt med hemorroider i svangerskapene. Det henger fortsatt hud der selv om jeg ikke har hemorroider.

Anonymous poster hash: e39eb...500

Skrevet

Tja, jeg er gravid nå og sliter med litt lekkasje, så nei. Ikke for øyeblikket. Men håper det går seg til.

Anonymous poster hash: 6d10d...61f

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 1875c...7a2
Skrevet

Er verre med bakenden, etter å ha slitt med hemorroider i svangerskapene. Det henger fortsatt hud der selv om jeg ikke har hemorroider.

Marisker.

du kan få de fjernet.

Anonymous poster hash: cb7fa...46e

Skrevet

Var det før. Altså før jeg begynte å henge her inne. Har slike biffgardiner som dere så fint kaller det her inne.

Har hatt mange sexpartnere, aldri har noen sagt noe negativt på det. Blir det slutt mellom meg og mannen kommer jeg aldri til å vise underlivet mitt til en mann igjen

Har heller ikke vært i svømmehallen etter å ha lest så mye negativt om det her inne. Hvor ekkelt det er osv. Er så redd noen skal se det mens jeg skifter.

Anonymous poster hash: 81080...2cc

Skrevet

Jeg er fornøyd, altså, men jeg skulle ønske venninna mi ville låne meg høvelen sin. Sånn at jeg kan være nybarbert på konsert!

Anonymous poster hash: dad41...5bb

Skrevet

Ja og nei. Fornøyd med alt utenom den ene kjønnsleppa som er en del større enn den andre. Har lyst til å operere, men tør ikke å be om henvisning (synes det er pinlig).

Anonymous poster hash: 071ea...2ca
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 527d2...930

Skrevet

Var det før. Altså før jeg begynte å henge her inne. Har slike biffgardiner som dere så fint kaller det her inne.

Har hatt mange sexpartnere, aldri har noen sagt noe negativt på det. Blir det slutt mellom meg og mannen kommer jeg aldri til å vise underlivet mitt til en mann igjen

Har heller ikke vært i svømmehallen etter å ha lest så mye negativt om det her inne. Hvor ekkelt det er osv. Er så redd noen skal se det mens jeg skifter.

Anonymous poster hash: 81080...2cc

Biffgardiner,?

Skrevet

samme her - har tom fjernet hemorroider, men hud er det der enda. Plager meg mest i forhold til tørking etter nr 2 - det hender jeg tørker og tørker i 5 min før det blir rent. PLAGSOMT!

Anonymous poster hash: 95ff5...39c

Skrevet

Funker som den skal. Kan tisse, ha sex og føde barn. Synes ikke stasen er så vakker men det bryr jeg meg ikke om

Anonymous poster hash: 21722...4d2

Skrevet

Tenker ikke så mye over det, det er liksom bare der..Men jeg er veldig fornøyd med at jeg får veldig lett orgasme bare av penetrering da!!!😉

Anonymous poster hash: 0a834...452

Skrevet

Veldig fornøyd med underlivet, både funksjon og utseende. Hjalp vel at sist kjæreste var helt forelsket i underlivet mitt, han hadde aldri sett noe vakrere. Og dette hørte jeg hele tiden.

Anonymous poster hash: 84c4f...913
Skrevet

Nei. Ble ikke sydd ordentlig etter første fødsel, og sliter med både fysiske plager og utseende der nede etterpå. Har operert, skulle bli gjort både rektocele og vaginalplastikk, men den plastikk delen tror jeg de må ha glemt, for det er ikke særlig mye bedre desverre.

Tenk dere om mer enn en gang viss dere skal operere. Jeg har fått plager som jeg ikke hadde før operasjon, og sånn totalt sett var det ikke verdt det.

Anonymous poster hash: 934c7...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...