Gå til innhold

Hehe... For et krangleforum dette er :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Voksne damer" som krangler om hvilke navn som er finest,hvilken hund som er best osv osv...

Dere er til stor underholdning for oss på jobb.

Keep up the good work ;)

Anonymous poster hash: 18544...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvem er dere på jobb, da? :)

(jeg er dessverre en av de som ikke gidder krangle)

Anonymous poster hash: fcc35...6ef
Skrevet

Hvorfor i all verden tror du brorparten av oss er her? 😁👏

Anonymous poster hash: 1df3c...e46

Skrevet

Det er jo kranglete som er hovedunderholdningen. Akkurat det har nok de fleste forstått for lenge siden.

Anonymous poster hash: d4ac7...c51

Skrevet

Jeg ser på mye av innholdet som gode råd fra noen som kunne vært mine venninner.

Anonymous poster hash: fb097...ec0

Skrevet

Dette er jo ren spise popcorn underholdning jo! :-D Gærne damer som skriver totalt uten filter på nettet! :-D

(Jeg er en av de som er her inne bare for underholdningen sin del, skriver skjeldent noen innlegg, bortsett fra et og annet info spørsmål en veldig skjelden gang.)

Anonymous poster hash: 6f6cd...00b

Skrevet

Meld deg inn i Strikkesida på Facebook. DER krangler de, skal jeg si deg!

Anonymous poster hash: 7cf92...92b

Skrevet

Det er 1 årsak til det:

Kvinnedominert forum.

Anonymous poster hash: 0e054...e76

Skrevet

Altså, dib er den absolutt beste lørdagsunderholdningen ;)

Skrevet

Det er 1 årsak til det:

Kvinnedominert forum.

Du glemte alle hormonene!

Skrevet

Det er 1 årsak til det:

Kvinnedominert forum.

Du glemte alle hormonene!

Kvinner er alltid hormonelle. Er det ikke graviditet, er det pms. Er det ikke pms, er det overgangsalderen. Er det ikke overgangsalderen, er det bare kvinneligheten, hakkingen, kranglingen, intrigene,.

Skrevet

Jeg har stort sett holdt meg for god til å krangle, og slenge rundt meg med spydigheter, men nylig tok graviditetshormonene over, og det ble plutselig litt vanskeligere å styre seg selv... Jeg prøver å la være enda, men jeg har bitt fra meg noen ganger de siste par ukene. Er ikke stolt av meg selv.

Anonymous poster hash: ba6fb...31c
Skrevet

Jeg lufter ofte tanker her først. Blir jeg hogd ned, så vet jeg at jeg ikke bør si de høyt i real life 😆

Anonymous poster hash: 11ca9...e5d

Skrevet

Det er 1 årsak til det:

Kvinnedominert forum. Anonymous poster hash: 0e054...e76

Du glemte alle hormonene! Anonymous poster hash: 1df3c...e46
Kvinner er alltid hormonelle. Er det ikke graviditet, er det pms. Er det ikke pms, er det overgangsalderen. Er det ikke overgangsalderen, er det bare kvinneligheten, hakkingen, kranglingen, intrigene,.Anonymous poster hash: 0e054...e76

Men hvis du ikke er kvinne selv - syns du ikke det er noe patologisk over ditt ønske om å sitte her og dyrke kranglingen og intrigene...? (Det gjelder jo for øvrig også om du ER en kvinne - en som anser seg for høyt hevet over slikt? )

Anonymous poster hash: 86f84...f44

Skrevet

Jeg blir litt skremt innimellom av forumet, men samtidig er det også mye morsomt å lese. Gjenspeiler jo en del virkelighet; alltid noen som prøver å overbevise andre om at deres verden er riktig. Det gåååår ann å se verden fra forskjellige sider (tenker da ikke på faktaopplysninger).

Anonymous poster hash: 1b4db...72c

Skrevet

Det er 1 årsak til det:

Kvinner er alltid hormonelle. Er det ikke graviditet, er det pms. Er det ikke pms, er det overgangsalderen. Er det ikke overgangsalderen, er det bare kvinneligheten, hakkingen, kranglingen, intrigene,.Anonymous poster hash: 0e054...e76
Men hvis du ikke er kvinne selv - syns du ikke det er noe patologisk over ditt ønske om å sitte her og dyrke kranglingen og intrigene...? (Det gjelder jo for øvrig også om du ER en kvinne - en som anser seg for høyt hevet over slikt? )

Nå er det ikke meg du spør, men svarer likevel: jeg synes personlig det er mye bedre at folk lever ut sitt gale alter ego på et slikt nettforum som dette enn at de tar det ut på familie, venner og kolleger. For jeg må innrømme at jeg er så naiv at jeg tror de fleste her inne gjør det sånn, meg selv inkludert. Men tar jeg feil, og de faktisk er sånn ellers også; ja da er det definitivt noe patologisk i er det...

Skrevet

Dere som skriver at kranglingen skyldes at det er overvekt av kvinner her; har dere lest kommentarfeltene i VG og Dagbladet? Der er det stor overhyppighet av menn, og etter ett minutt der har man mistet troen på menneskeheten.

Skrevet

Dere som skriver at kranglingen skyldes at det er overvekt av kvinner her; har dere lest kommentarfeltene i VG og Dagbladet? Der er det stor overhyppighet av menn, og etter ett minutt der har man mistet troen på menneskeheten.

Ja, har mistanke om at fet er noen menn her inne som liker å provosere...

Anonymous poster hash: c7788...dd9

Skrevet

Siden det er helt greit å generalisere i denne tråden, så hopper jeg på og generaliserer litt selv. Jeg vil mye heller være kvinne og kjekle over ufarlige tema på et mammaforum enn å være mann og true med å voldta og drepe dersom jeg er uenig med (kvinner) i den offentlige debatten. Hvem vinner når det gjelder å være de verste nettrollene? Kjære menn, dere går av med en soleklar seier!!

Gratulerer med kvinnedagen alle flotte kvinner!! Vær stolt av å være kvinne, ikke let etter feil hos dere selv eller hos andre kvinner!

Skrevet

I min naive verden logget jeg på her i god tro om at dette nok er et fint sted for meg som var førstegangs. Dele erfaringer og få gode råd.

Det er jo en del hyggelige fine damer her men Gud a meg så mange slemme, ondskapsfulle og smålige damer det er her også.

Jeg tør nesten ikke skrive noe her jeg.

Men lese mye og så prater vi om det i barselgruppa. Vi har noen favoritter asså.

Anonymous poster hash: d9859...ab5

Skrevet

Jeg kom inn hit da jeg og mannen (som jeg kaller han selv om vi ikke er gift :P ) begynte å prøve på en graviditet. Tenkte å møte andre hyggelige gravide og mødre som kunne lære meg en ting eller to. Men det er IKKE derfor jeg har logget inn her omtrent hver dag siden for å lese, det er så mye sinnsyk underholdning at jeg blir til tider overveldet :D 

Når det er sagt så er det noen plasser her inne der jeg finner det jeg søker også, snille gravide og mødre som sprer sin kunnskap og det setter jeg stor pris på. Men galskapen på anonymforum er omtrent som narkotika, man blir virkelig avhengig tilslutt^^

Anonymous poster hash: 8e7c2...376
Skrevet

Jeg logger meg på for å lese stadig vekk! Skriver sjelden noe, men du verden for en underholdning her inne😊 Er blitt avhengig!

En ting er at det spørres om mye dumt, men det finnes jo mye rart og!

For eksempel hun som la inn en tråd om overgrep mot sitt eget barn, for så å ville slette den! Et par dager etterpå var det på igjen med samme tråd, også ville hun slette!

Men virker som det er mange som snakker veldig koselig på gravid og assistert! Der har jeg vært, og de virker snille mot hverandre!

Men anonymforum.... Helt vilt, men meget god underholdning 😊

Anonymous poster hash: 5b4da...52e

Skrevet

Det er 1 årsak til det:

Men hvis du ikke er kvinne selv - syns du ikke det er noe patologisk over ditt ønske om å sitte her og dyrke kranglingen og intrigene...? (Det gjelder jo for øvrig også om du ER en kvinne - en som anser seg for høyt hevet over slikt? )Anonymous poster hash: 86f84...f44

Nå er det ikke meg du spør, men svarer likevel: jeg synes personlig det er mye bedre at folk lever ut sitt gale alter ego på et slikt nettforum som dette enn at de tar det ut på familie, venner og kolleger. For jeg må innrømme at jeg er så naiv at jeg tror de fleste her inne gjør det sånn, meg selv inkludert. Men tar jeg feil, og de faktisk er sånn ellers også; ja da er det definitivt noe patologisk i er det... Anonymous poster hash: 1df3c...e46

Jeg spurte ikke om det var noe patologisk i å krangle - men om det ikke er litt sykt å sitte og dyrke andres krangler, når man egentlig forakter det?

Skrevet

Hahaha,enig!

Skrevet

Det er 1 årsak til det:

Men hvis du ikke er kvinne selv - syns du ikke det er noe patologisk over ditt ønske om å sitte her og dyrke kranglingen og intrigene...? (Det gjelder jo for øvrig også om du ER en kvinne - en som anser seg for høyt hevet over slikt? )Anonymous poster hash: 86f84...f44
Nå er det ikke meg du spør, men svarer likevel: jeg synes personlig det er mye bedre at folk lever ut sitt gale alter ego på et slikt nettforum som dette enn at de tar det ut på familie, venner og kolleger. For jeg må innrømme at jeg er så naiv at jeg tror de fleste her inne gjør det sånn, meg selv inkludert. Men tar jeg feil, og de faktisk er sånn ellers også; ja da er det definitivt noe patologisk i er det... Anonymous poster hash: 1df3c...e46
Jeg spurte ikke om det var noe patologisk i å krangle - men om det ikke er litt sykt å sitte og dyrke andres krangler, når man egentlig forakter det?

Jeg valgte å ikke svare på akkurat det, fordi du bare går ut fra at den andre anonyme et her inne for 'å dyrke andres krangler'. Hun sier ikke noe om hvorfor hun er her, og jeg synes ikke man da kan bare bestemme seg for hennes motiver. Det er mange forskjellige forumer her inne som er svært nyttige, støttende og informative for folk i forskjellige livssituasjoner (feks prøvere, IVF/prøverør). Det at man da kikker innom anonymforumet innimellom også behøver ikke å bety at man har et patologisk behov for å dyrke andres krangler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...