Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Uansett hva som blir arrangert så stikker dette barnet seg frem med de spisse albuene sine og skal være hovedpersonen. Dette gjelder forestillinger, i bursdager, i frilek osv. Flere som har barn med så sterke personligheter i klassen? Synes det er altfor mye fokus på denne eleven.. Anonymous poster hash: cfae9...2b1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Hehehe! Kjenner til den der. :-) Vi har et lite menneske i nær omgangskrets som er slik. Noe slitsomt, men så lenge foreldrene ikke gjør noe med det så vil det nok bare fortsette slik. Anonymous poster hash: c03e0...b96
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Høres veldig kjent ut! Husker til og med det var en slik person i min egen klasse på barneskolen. Blir i lengden veldig slitsomt. Anonymous poster hash: 30f44...3eb
MammantilNurket Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Ja ... for man skal ikke tro at man er noe eller at man er spesiell. Har man et talent må dette for enhver pris skjules. Misunnelse er usexy, damer ...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Vi har ett barn som er slik i vår omgangskrets. klassens klovn, skal alltid være først og best, hovedperson i alt av ting som skjer... Det handler ikke om at man ikke skal få lov til å tro at man er noe, eller best... men at barn må lære at alle skal få slippe til! Anonymous poster hash: 1c2db...dc3
valkyrien Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har alltid synes at det er veldig praktisk med de som stikker seg frem på den måten, de gjør det mye lettere for meg å gjemme meg i mengden.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Tenker at det å få oppmerksomheten må gå på omgang. Det er best for alle parter. Anonymous poster hash: 8aed0...d4c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Det spørs litt... Noen av disse kan bli litt høye på seg selv etterhvert.... Men andre blir rause og morsomme. Og det er jo bra at noen VIL vises også 😊 Anonymous poster hash: fd0b3...150
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Er du seriøst sjalu på oppmerksomheten en lite barn får, HI? Hvis barnet aktivt søker oppmerksomhet i frilek og bursdager som du nevner, da er det fordi hun/han har behov for det. Misunder du henne/ham å ha det sånn? Skulle du ønske ditt barn var like sultent på bekreftelse, eller klarer du å tenke "godt jeg gir mine unger det se trenger"? Hvis barnet får lov å være midtpunkt i forestillinger på skolen er det vel fordi de andre barna ikke har noe talent å vise fram. Da er det lite du kan gjøre... Anonymous poster hash: b2511...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå