Gå til innhold

Hvem velger navnet Rikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fint?

 

Anonymous poster hash: a61ea...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :)

 

Anonymous poster hash: 6fe55...cb4

Skrevet

Dansker? Veldig vanlig der :)



Anonymous poster hash: e93de...2d9
Skrevet

Uff, nei, ikke et navn jeg liker!

 

Er dessverre farget av en psykopat med det navnet, får grøsninger av å høre det.

 

Så egentlig er ikke min mening noe å ta hensyn til ;)



Anonymous poster hash: b08f4...aa4
Skrevet

AneRikke

 

Anonymous poster hash: 0d78e...1c0

Skrevet

Ja, jeg valgte navnet Rikke til min datter. Fineste navnet.

 

Anonymous poster hash: 96d62...1f0

Skrevet

Husker to søte tvillinger som het Pernille og Rikke.



Anonymous poster hash: e64e4...2d6
Skrevet

Er tante til en jente som heter Rikke, fint navn!



Anonymous poster hash: 11d45...0b5
Skrevet

Rikke er kjempefint!! :-)



Anonymous poster hash: bff60...092
Skrevet

Folk som ikke er enige i at alle de fineste jentenavnene har mange vokaler, myke konsonanter og ender på -a..... ;)

Evn folk med dansk slekt eller som unnfanget jenta på en romantisk ferie i Danmark for eksempel.

Skrevet

Veldig fint navn. Kjenner to stk som heter Rikke, flotte jenter. Og en som heter Fredrikke, men alle kaller henne bare for Rikke.

 

Anonymous poster hash: 22fa3...561

Skrevet

Noen med sans for det enkle og lekne 😀

Skrevet

Jeg liker det veldig godt..

 

Anonymous poster hash: 5d985...770

Skrevet

Eldste datteren min heter d! Fiiineste navnet jeg vet :)

 

(hun ble ikke laget i Danmark ;) )

 

Jeg forelsket meg i d navnet allerede da jeg var 13-14 år! Heldigvis likte min da fremtidige mann navnet også :)

 

Anonymous poster hash: cfb02...d5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...