Gå til innhold

Kan hvem som helst se på telefonen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mannen din lov til å se på telefonen din?  Barna dine? Søsken? Besteforeldre? O.l? 

Noen som bare tar den for å se på bilder, meldinger?

Anonymous poster hash: a1db9...5e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er en jobbtelefon, som også kan benyttes privat, men ingen (ikke engang mannen) får røre den telefonen.

Anonymous poster hash: 37648...4ca
Skrevet

Nei. Den er min og inneholder privat kommunikasjon.

Barnet får spille på den om han spør og jeg sier ja. Andre vil vel også kunne få benytte den om de spør og jeg sier ja, men det skulle vært en temmelig velbegrunnet forespørsel.

Anonymous poster hash: d290b...cb5
Skrevet

Ja, mobilen min er tydelig "allemannseie", her er alle ungene innom og ser på bilder/opptak, spiller osv.

Har ingenting på mobilen som er hemmelig. Ikke engang en eneste snuskete sms..dessverre.. :P

Anonymous poster hash: d0420...393

Skrevet

Ja, den er faktisk litt felleseie.

Ingen farlige bilder eller meldinger.

Skrevet

Ja, har ingen hemmeligheter, men de må jo ha hjelp tiø å åpne den så jeg har full oversikt over hvem som bruker den

Anonymous poster hash: 0f105...655

Skrevet

Ja, har ingen hemmeligheter, men de må jo ha hjelp tiø å åpne den så jeg har full oversikt over hvem som bruker den

Anonymous poster hash: 0f105...655

Skrevet

Nei, det er min tlf så andre har ikke noe på den å gjøre. Det er også jobb tlf, og f.eks mailene mine har ikke så mange noe med...

Skrevet

Ja, i utgangspunktet. Eneste som kan være litt privat er bildene mine. Er gravid og tar noen bilder av magen i kun iført undertøye. Gjør meg ingenting om mannen ser de,men andre trenger ikke å se slike bilder med mindre jeg viser selv 😊

Anonymous poster hash: 8b709...e34

Skrevet

Har ikke noe hemmelig på telefonen, men anser min - og andres - mobil som privat. Kunne ikke falt meg inn å lese andres brev, gått i folks skuffer for å lete frem fotoalbum... og kunne heller ikke falt meg inn å gå inn på andres mobil.

Har ikke noe å skjule, så hadde ikke vært noen krise om noen gikk inn på mobilen min. Jeg forstår bare ikke hvorfor man skal gå inn på andres mobil.

Anonymous poster hash: dc851...7aa
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei! Skriver sangtekster jeg kommer på på den, og ingen i hele verden får se de før de er ferdige!

Anonymous poster hash: 2c5fe...cb3

Skrevet

Ja, men er ingen som gjør det :) Mannen min gjør det om jeg ber han se hvem jeg fikk sms fra eller slikt og det hender barnet spiller på den, men det er det 

Skrevet

Det er kode på den slik at ikke fremmede kan se, men det er ikke noe hemmelig der som gjør at ikke venner og familie kan bruke den...

Anonymous poster hash: 1bb89...a46

Skrevet

Det er noe jeg ikke har tenkt på for min familie pleier ikke bare ta tlf for og se på bilder og meldinger! Er det noe de vill med min tlf så spør de ( som regel er det barna som vill spille) har ikke noe skummelt eller hemmelig på den, men det har vell med folkeskikk og gjøre.

Skrevet

Gjør meg ikke så mye at barna tar telefonen min for å spille spill eller ringe venner, men hadde reagert om jeg hadde ferska noen voksne venner eller kolleger eller mannen for den saks skyld med telefonen min uten at de hadde spurt først.

Da hadde jeg følt meg invadert og lurt veldig på hva de drev på med. Men det skjer aldri heller. Hverken jeg eller mannen min bare tar den andres telefon sånn uten videre. Hender jeg svarer når den ringer, men det blir noe annet.

Litt privatliv må man ha, handler ikke om å skjule noe.

Skrevet

Mannen får. Ellers, nei! Telefonen er privat, selv om jeg ikke nødvendigvis har noe særlig privat på den.

Anonymous poster hash: 43102...039

Skrevet

Absolutt ikke. Så kjedelig liv har jeg ikke.

Skrevet

Mobilen min er privat! Ikke at det er noe snuskete der, men hva skal andre klå på den for?

Skrevet

Mannen får og barnet får, venninner også.

INGEN får gå inn på mailen det er der elskeren min og jeg kommuniserer..

NEIDA ingen elsker, men mye konfidensiellt på eposten.

Foreldre og besteforeldre får ikke bare ta den og blå er jo et og annet naken bilde av mannen min der..

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvem som låner tlf min til å ringe med. Mine unger titter innimellom på bildene dere, det er jo mest av de så det bryr meg ikke. Andre har ikke noe å gjøre der såfremt jeg ikke vise de ett bilde.

Aldri opplevd eller tenkt at andre går og snoker rundt på tlf til andre. Min tlf gir jeg fra meg titt og ofte på jobb da den ligger nærest om vi trenger en tlf. Jeg ringer gratis så for meg er det helt greit, og kan ikke tenke meg at de andre har behov for å snoke i mine ting der. Så godtroende er jeg. (Jeg er en av de få som får lov å ha mobil på meg på jobb, ikke jobb tlf men min sjef syns det er kurant p sende meg en mld om det er noe, så slipper han å leite etter meg. Mulige jeg får lov å ha den av den grunn at jeg skvetter hver gang jeg får en mld, jeg har nemlig ikke hektisk aktivitet på tlf. Kl 14.15 kommer mld om at ungene har kommet hjem og utover det så er det rimelig stille)

Anonymous poster hash: fe93a...ecb

Skrevet

I utgangspunktet får ingen se. Men dersom det skulle være "nødvendig", for eksempel hvis mannen hadde mistenkt meg for utroskap, hadde jeg selvsagt latt ham se 😉

Skrevet

Jeg har kode på min for jeg vil ikke at ungene eller fremmede skal kunne gå inn på den.

Mannen har koden om det skulle være noe. Har ikke noe hemmelig der, men syns det er privat.

Anonymous poster hash: 8455f...606
Skrevet

Ungene får låne den til å spille på om de spør om lov, og om mannen har behov for å låne den til å ringe med må han gjerne det. Jeg har ikke noe hemmelig der, men ingen får snoke på den uten videre likevel. Jeg chatter endel med bestevenninna mi på facebook, og hadde ikke satt pris på at utenforstående leste alt vi skriver om der. Det gjelder både mann og andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...