Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Kjenner jeg ikke er så glad for å ha kattunger i hus og alt det medfører seg å få de husrein når jeg er gravid... Redd for toxoplasmose. Er jeg hysterisk? Anonymous poster hash: 62ca4...ae1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Du er gravid, men ikke katten. Katten er drektig. Anonymous poster hash: e6241...0ca
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Nja. Du er nok sjekket for det om du har tatt prøver hos legen. Jeg var immun når jeg hadde kattunger i hus. Har alltid hatt katter så fikk smitten lenge før jeg ble gravid
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 sjekk om du har hatt toxoplasmose du. Har du hatt det er du trygg. Har du ikke hatt det bør du ha god hygiene når du tømmer kattedoen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Jeg er ikke immun.. Sjekka i uke 12... Får høre litt med mannen og foreldrene mine om de evt kan bo hos mine foreldre en stund... Anonymous poster hash: 62ca4...ae1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Så lenge de er inne, er det ingen fare. Kun med kattemor om hun er utekatt. De får det gjennom byttedyr som de fanger. Jeg er like hysterisk selv, så forstår deg godt. Anonymous poster hash: b4f77...50e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor har du ikke sterilisert katten din? Det finnes mer enn nok katter rundt omkring. Uansvarlig av deg! Har du så lyst på flere katter så finnes det ufattelig mange eierløse katter rundt omkring! Anonymous poster hash: e02ad...90d
Gjest Minnieropptatt Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor har du ikke sterilisert katten din? Det finnes mer enn nok katter rundt omkring. Uansvarlig av deg! Har du så lyst på flere katter så finnes det ufattelig mange eierløse katter rundt omkring! Anonymous poster hash: e02ad...90d Var ikke det HI spurte om!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor har du ikke sterilisert katten din? Det finnes mer enn nok katter rundt omkring. Uansvarlig av deg! Har du så lyst på flere katter så finnes det ufattelig mange eierløse katter rundt omkring! Anonymous poster hash: e02ad...90d Var ikke det HI spurte om! Men hun skriver hun ikke er så glad for å få kattunger i hus, så da er dette noe hun burde tenkt på. Direkte uansvarlig å ikke sterilisere katten sin, med tanke på all lidelse som hjemløse katter må gjennomgå. Kjempeflott at du bidrar til det HI... Toxoplasmose burde være ditt minste problem. Anonymous poster hash: e371e...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå