Gå til innhold

Gedansk Polen. Billig? Bra? Dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er lurt å kjøpe ?

Mat?

Apotek?

Klær?

Anonymous poster hash: 8be91...2d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gdansk.

Anonymous poster hash: 7c3cc...85d

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Billig, helt ok ,ikke bra men eksotisk. Noen helt ok kjøpesenter for shopping. Diger! kirke midt i byen som må besøkes. Bo på sheraton ☺Det var isssssskaldt da jeg var der, så kjøpesenter var eneste mulighet, var 20 minus og sterk vind.

Skrevet

Jeg var der i julen, synes det er fint i gamlebyen, den store kirken er flott og. Er noen kjøpesentre rundt omkring. Det er billig der ja, men merkevarer er ikke mye billigere enn hjemme. Mat og drikke, frisør og spa er veldig billig. Jeg pleier også og kjøpe en god del toalettartikler, hårfarge og lignende. Mye billigere enn hjemme.

Det var rundt 5 pluss grader da jeg var der.

Skrevet

Vi har vært der på sommeren i en uke med barna. Bodde på Hilton i suite! Det er ikke stor by eller noe sånt. Men vi koste oss skikkelig! Gikk tur i gamlebyen, dro med "sjørøverskuta" på elven, dro til Sopot hvor vi leide sykler. Tivoli var det der. Kjøpesentrene var ganske bra og hadde sånn barnepass/lekeplass. Barna syns det var kjempegøy og vi satt på cafeeen ved siden av og hygget oss. Fikk kjøpt nye klær til alle og på forhånd hadde jeg tatt med noen klær som måtte sys om. Kostet så og si ingenting, sparte vel 2000kr vil jeg påstå! Veldig billig sjømat, spiste hummer og lignende til svært rimelig pris!

Vi vil gjerne tilbake 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...