Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Hva er største utfordringen med å gå fra 3 til 4 barn? Ny bil, flere soverom ... Barna her er 14, 6 og 3 ... Anonymous poster hash: 26714...02d
LivetErEnLek Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Ofte er det slik at man får en stort spenn I alder med fire barn, og for meg er det den største utfordringen. Man får liksom aldri fri. Når minsten legger seg kl sju, så er det de to mellomstore som har fult fokus frem til de legger seg ca halv ni. Og da er det eldste som skal ha sitt og bli sett. Ofte har jeg null tid for meg selv i løpet av døgnet. Deres behov og interesser er også veldig forskjellig, så det å finne en aktivitet hvor hele familien deltar og alle koser seg er mer eller mindre umulig. For å ikke snakke om ferier....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Synes ikke overgangen fra 3 til 4 var stor, men nå som alle fire er skolebarn er det veldig travle ettermiddager og kvelder. Det skjer noe absolutt hver dag og det er mye som skal følges opp at lekser, fritidsaktiviteter, vennebesøk osv. Huset er alltid fylt opp med folk, det er gjerne både 3, 4 og 5 overnattingsgjester i helgene eller ungene farter mye rundt. Men du får jo så stort aldersspenn at eldste har flyttet hjemmefra før yngste begynner på skolen. Eldste din krever jo ikke så mye hjelp fra deg lenger og vil være en ressurs for yngste. Jeg har de mye tettere, mine er nå 6, 7, 11 og 13 år gamle. Anonymous poster hash: 99b20...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå