Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 ...Martin For og imot. Takk på forhånd :-) Anonymous poster hash: 6c6f2...632
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Klassisk og tidløst. Fungerer også i utlandet. Anonymous poster hash: b677c...ab5
Hjertersmå Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Kjempefint! Det ville jeg kalt lille i magen hvis det hadde vært en gutt 😊
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Veldig fint, stødig, klassisk, og koselig! Jeg ville kalle gutten vår Martin, men mannen nektet.. Anonymous poster hash: bb435...1d3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Liker det Anonymous poster hash: c1698...af8
DramaMama Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Jeg synes det er kjempefint, og kunne valgt det selv.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Synes det er et ganske stygt navn Anonymous poster hash: 283c6...8c7
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Liker det veldig godt. Vi har hatt det på lista vår begge gangene, men endt opp med andre navn som passet bedre til barna. Anonymous poster hash: f63b5...688
Giss Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Helt greit. Hverken spennende og flott eller kjedelig og stygt. Kjenner mange gutter/menn som heter det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #17 Skrevet 7. mars 2015 Liker det veldig godt! 😊 Anonymous poster hash: d580c...10d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #18 Skrevet 7. mars 2015 Et av toppnavnene her jeg bor. Derfor hadde jeg ikke valgt det, vil ikke at han skal være en av alle Martinene. Ellers et ok navn. Anonymous poster hash: 9f0e0...2dd
Nyttårs barn Skrevet 7. mars 2015 #19 Skrevet 7. mars 2015 Det er et helt trygt valg. Internasjonalt, tidløst og et stødig navn!
uhhuhher Skrevet 8. mars 2015 #21 Skrevet 8. mars 2015 Klassisk og tidløst, men i mine ører pregløst og blodfattig.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #22 Skrevet 8. mars 2015 Kjedelig. Liker ikke Anonymous poster hash: ff985...a07
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #23 Skrevet 8. mars 2015 Helt vanlig og kjedelig navn. Anonymous poster hash: 346f5...656
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #24 Skrevet 8. mars 2015 Jeg likte det veldig godt og foreslo det som navn på barnet vårt. Mannen assosierte navnet med kriminelle bøller på linje med Ronny, så det måtte bli noe annet. Anonymous poster hash: e7c17...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå