Gå til innhold

Den følelsen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en dritt av en ex i min fortid. Vi var sammen lenge, gift men heldigvis ikke barn. Når jeg kom meg ut av dette forholdet var jeg på bånn og satt igjen med mye gjeld han hadde samlet i mitt navn.

Livet gikk videre og nå har jeg det godt, men innimellom har han sendt meg meldinger om hvor fint og flott han har det med kone, barn, hus og bil.

For noen dager siden gikk jeg forbi banken og oppdaget huset deres på "til salgs" veggen. Litt snoking og graving viser at han har funnet ny dame og reist fra kone og barn.

Jeg har full medfølelse med kona og ungene, men kjenner det skriker inni meg "en gang dritt alltid dritt!" Og så gleder jeg meg over å ha en fantastisk mann som er der for meg og barna våre samma søren.

Anonymous poster hash: 03d58...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike menn burde kommet med en advarsel tatovert i panna... :/

Anonymous poster hash: 09349...ab9
Skrevet

Slike menn burde kommet med en advarsel tatovert i panna... :/

Anonymous poster hash: 09349...ab9

Jeg vet, men på en måte så gjorde han det. Første gangen han sendte meg melding med innholdet "jeg er såååå kul og har det såååå bra så vil du puls meg?" Så skjønte jeg ikke hvem det var. Jeg lette nr opp på 1881 og det var et kvinnenavn (passet ikke sammen med innholdet i meldinga der han blandt annet beskrev sine edlere deler) så der gikk en faen i meg og jeg sendte melding til det andre mobil nr i samme navn med "Hei! Fikk en ubehagelig, sexuell melding fra et annet nr registrert på dette navnet. Vennligst se til at det stopper" men hun brydde seg ikke. Fikk bare melding tilbake med at nå var hun lei av alle disse sjalu exene...

Anonymous poster hash: 03d58...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...