Gå til innhold

Dere med håpløse mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags hjem kommer de fra, alle disse mennene som mener at det er helt ok at partneren deres skal rydde og vaske etter dem uten at de selv bidrar med noe som helst av husarbeid eller barnestell?

Var mor hjemmeværende, yrkesaktiv eller karrierekvinne?

Anonymous poster hash: 897ac...02f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmeværende mor som sydde puter under armene på han. Han er attpåklatt. Han gjør så godt han kan, men klarer virkelig ikke å se at huset står på hodet og skjønner ikke poenget med å støvsuge hver uke.

Anonymous poster hash: 88f41...0b0

Skrevet

Nå har ikke jeg et håpløst mannfolk, ikke når det gjelder husarbeid i alle fall, men min mann får meg til å bli usikker på om det egentlig er oppveksten som er avgjørende. :P Han er nemlig oppvokst med en fulltidsarbeidende mor som hadde støv på hjernen og gjorde det meste av husarbeidet selv "så det skulle bli gjort ordentlig". Og han er blitt akkurat som henne!

Merker tydelig at han ser mye mer opp til henne enn til faren da, så kanskje det er derfor.

Anonymous poster hash: 83a7a...54d
Skrevet

Moren hans var i deltidsjobb.

Men når jeg ser hvordan det ser ut hjemme hos de, så er det ikke så rart at han ikke er opptatt av husarbeid. Ser helt grusomt ut.....

Anonymous poster hash: de419...a43
Skrevet

Hjemmeværende. Svigermor har det helt jævlig hjemme selv. Svigerfar bor alene og klarer seg bedre.

Anonymous poster hash: fb215...499

Skrevet

Moren gjorde nok det meste for han, i allefall slik jeg har forstått. Dessuten så var faren en ekte psykopat som ikke løftet en finger, men bare skulle ha og ha. Sier ikke at min er det, men han mangler en vesentlig del empati og samvittighet selv virker det som.

Anonymous poster hash: 8644f...f69
Skrevet

Jeg har en håpløs mann.. Kommer fra ett hjem der mor var aktiv karrierekvinne og en mann som var mye hjemme, og begge delte på husarbeidet. Svigerfar gjorde nok mest i det daglige da.

Problemet er nok ikke hvem som gjorde hva, men rett å slett at begge gjorde alt for han, han trengte aldri å rydde rommet sitt eller gjøre huarbeid.

Anonymous poster hash: 90850...a37
Skrevet

Håpløs(og voldelig) mann, kommer fra håpløs(og voldelig) svigermor.

Anonymous poster hash: 811a1...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...