Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Gutten min er tørr 1-2 netter pr måned, ellers er det alltid vått i senga/nattbleien. Han har gått på Minirin 3 mndr, nå økt til full dose i 1 mnd. Dette har så langt ingen effekt. Noen andre erfarne foreldre som har råd? Fastlegen mente st neste steg var Minirin nesespray. Vi kjøper ny madrass en gang i året. Selv om vi bruker tisselaken og nattbleie, så ligger han urolig og store mengder havner utenfor. Han begynner å bli så stor, og han vil så gjerne overnatte hos kompiser, men tør ikke. Anonymous poster hash: 6bf3c...23d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Ingen erfaringer? Anonymous poster hash: 6bf3c...23d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Min er 8,5 og har det på samme måten. Syns bleiene lekker... Men vi har ikke prøvd nesespray, da. Det blir neste trinn, Anonymous poster hash: 5d9c5...aad
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Nei, men har funnet en artikkel frem for deg. Kanskje du finner noen tips der. http://www.askdrsears.com/topics/health-concerns/sleep-problems/bedwetting/8-steps-dry-nights Anonymous poster hash: 1e1dd...c2b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Min sluttet på natten da han var 8 ved hjelp av tisse-alarm Anonymous poster hash: aab02...0f9
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Min er helt lik din, hi...7.5 år. Bruker minirin...mindre tiss i bleia, men aldri tørt Anonymous poster hash: 591b6...e23
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Min er også lik. Bruker minirin sugetablett. Ikke ett eneste uhell etter det, helt fantastisk!) Anonymous poster hash: 03ed6...525
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Forsøkt kiropraktor? Vi hadde fantastisk nytte av det. Problemet var borte første natta etter første behandling.. Verdt et forsøk? Anonymous poster hash: 85732...d42
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Han var hos kiropraktor da han var baby pga løsning i nakke og rygg. Kiropraktor mente det kom sv st han ble tatt med sugekopp. Gutten min fikk normal bevegelighet etter kun to behandlinger. Aldri hørt om dette i forbindelse med sengevæting. Anonymous poster hash: 6bf3c...23d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 Han var hos kiropraktor da han var baby pga løsning i nakke og rygg. Kiropraktor mente det kom sv st han ble tatt med sugekopp. Gutten min fikk normal bevegelighet etter kun to behandlinger. Aldri hørt om dette i forbindelse med sengevæting. Anonymous poster hash: 6bf3c...23d Løsning = låsning Anonymous poster hash: 6bf3c...23d
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Gikk på minirin i 2 år uten effekt. Snakket med kiropraktoren min som ble sur for at legen lot han gå På medisin så lenge når det ikke virka. Tok han med til henne og etter èn behandling ble han merkbart bedre. Nå ringer vi når det blir verre,får en behandling og han blir bra igjen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har også hørt at kiropraktor skal kunne hjelpe om ikke minirin gjør det. Her er en som skriver om det:http://www.klikk.no/foreldre/helse/article554649.ece Anonymous poster hash: 470fa...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå