Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Reiser neste helg på langweekend. Anonymous poster hash: b0de5...b7b
overlord Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Dersom dere liker øl bør dere delta på ølsmaking. http://www.prague-beer-tours.com/beer-home-page
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Dropp taxi, du blir som oftest lurt og de kjører som svin! Spis andre steder enn ved turistområdene, da sparer dere en hel del penger på mat ! Å utforske gamlebyen er ett must Sjokolademuseet. Sexmuseet. Torturmuseet. Elvecruise (ikke velg de billige, de er rene makkverket og maten er grusom). Jeg misunner deg, Praha er så magisk ! En helt egen stemning på kveldene og alle de fantastiske bygningene ! Har dere mulighet burde dere få med dere omvisning i kapellet som er dekorert med menneskebein, om dere har interesse for slikt da Anonymous poster hash: ec790...a08
Gjest Antarctica Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Becherovka ... Ta en "fløybane" opp til en fjelltopp/ås der det står en bitteliten kopi av Eiffeltårnet. Byens beste utsikt! Kava Slavia (tsjekkisk kaffe - med absinth i)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2015 #5 Skrevet 8. mars 2015 Tusen takk! Da har jeg lagt en foreløpig plan: Fredag: litt vandring og ølsmaking (vi kommer i 15-tiden). Restaurant lørdag: Becherovka, klatre til toppen av tårnet, deretter vandre på slottet og omrdet rundt før vi spiser middag ved Karsbroen Søndag: gamlebyen, astronomiske klokken og St. Vitus katedralen før vi drar hjem på kvelden Noe jeg absolutt burde få med meg som jeg ikke har med? Anonymous poster hash: b0de5...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå