Gå til innhold

"Venninne" som ikke holder avtaler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja...jeg skriver venninne med "" rundt for jeg vet ikke helt hva jeg syns etterhvert. Vi har ikke kjent hverandre så veldig lenge...et år kanskje. Men vi merket fort at vi prater godt sammen og har samme interesser så det sa klikk. MEN....hun er så dårlig på å holde avtaler...eller så er det kanskje jeg som legger for mye i det?

Feks denne uka sendte jeg melding at nå var det lenge siden og det hadde vært fint å treffes...ja det ville hun og om vi ikke kunne gå tur. Joda..fint det. Dagen før tur kom og jeg sendte melding om når vi skulle treffes. Fikk ikke svar men så hun hadde lest den. Hørte aldri noe mer. Så i går ringer hun og unnskylder med at det var så travle dager men om vi ikke kan treffes på cafe i dag. Jo fint det sier jeg. Vi skulle treffes for halvannen time siden og hun skulle ringe når hun var klar for å gå...ikke hørt noe. Hun har kun voksne barn og såååå travelt er vel ikke dagene at man ikke har tid å svare eller sende en melding?

Jeg kjenner jeg sliter litt med å ikke ta det personlig. Lurer på om jeg har gjort noe galt eller sagt noe men jeg kan ikke komme på hva det kan være.

Skikkelig fjortis dette egentlig men det blir bare dumt og jeg blir litt lei meg.

Anonymous poster hash: e8e21...486

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg rett og slett ikke tatt kontakt mer. La det være opp til henne om dere skal møtes. Kan ikke fordra sånne folk!

Anonymous poster hash: b0903...dbd

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Folk uten respekt for folks tid er noe av det verste jeg vet. I en travel hverdag bør folk se verdien i at man bruker av sin tid på dem og ha nok respekt til å si ifra i god tis om det ikke blir noe av eller hvis de blir forsinket.

Skrevet

Nei jeg er enig...blir bare litt trist for vi har ikke bodd her så lenge og jeg har ikke så mange venner her...men slitsomt når hun er sånn :-/

HI

Anonymous poster hash: a8d1e...2e2

Skrevet

Folk uten respekt for folks tid er noe av det verste jeg vet. I en travel hverdag bør folk se verdien i at man bruker av sin tid på dem og ha nok respekt til å si ifra i god tis om det ikke blir noe av eller hvis de blir forsinket.

Enig
Skrevet

Den situasjonen her kunne ha vært med min søster. Hun er oppegående og veldig sosial. Alle liker henne og trives i hennes selskap. Men hun har diagnosen bipolar 1, og plutselig er hun langt nede. Det er ikke noe hun kan styre eller kan noe for. Men kan ikke holde avtaler eller gi beskjed. Klarer ikke å holde på venner over lang tid, nettopp pga. det. Men så neste gang folk ser henne igjen, er hun verdens hyggeligste og sosiale igjen. Hadde bare menneskene rundt henne visst hvor vanskelig hun har det...

Jeg synes ikke denne situasjonen høres ut som et friskt menneske ville ha gjort.

Anonymous poster hash: 1ec03...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...