Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 På skolen er hun verdens snilleste og har masse venner. Her hjemme er hun stort sett grei men hun viser et voldsomt temperament innimellom og hun har vanskelig for å høre etter. Som i går, krangling forran tv`n om hva barna skulle se. Så kom jenta på 7 år borti gutten på 9 år og han dultet i henne tilbake. Da ble hun sint og reagerte meg å slå av tv`n og beslaglegge fjernkontrollen. SIden det var en film dem fulgte med på så sa jeg at hun måtte gi fjernkontrollen tilbake, men det ville hun ikke og sa hun skulle se noe annet hun. Ble til at jeg tok den fra henne og da klikket hun, begynner å rope og skrike, river tak i klærne mine og sparker alt hun kan og slår. Jeg sier at nå slutter hun ellers tar jeg fra henne DS og leker om hun ikke roer seg. Det fungere ikke, hun fortsette og slå, jeg tar fra henne DS`n og hun blir rasende. Er som en rasende tiger mot meg, meg holder fortsatt fjernkontrollen og holder den forran meg npr hun slår og hun får vondt i fingrene når hun treffer den selvfølgelig, bryr seg ikke og sparker tåa inn i fjernkontrollen og til slutt dytter jeg henne vekk og sier at nå må hun være på rommet sitt til hun har roet seg. Noe hun nekter, jeg står derfor utenfor å passer på så hun ikke går ut. Det tar lang tid, hun raser og kaster tingene sine mot døren, sparker i døren. Jeg snakker til henne, sier at npr hun roer seg så kan hun komme ut men hun brøler tilbake at hun bryr seg ikke, at jeg er så slem med henne, at mormor og morfar er mye snillere og pappa er mye snillere enn henne, at jeg dyttet henne..osv. Nå sitter hun på rommet sitt og leker, har roet seg men blir sinna om jeg kommer for å prate med henne, sier bare jeg er slem og at alt er min feil. Jeg blir bekymret for oppførselen hennes noen ganger, hun mister fullstendig kontrollen og jeg blir skremt over tankene mine som raser i hodet mitt når det står på som værst, har bare lyst til å gå langt unna men det går jo ikke. Noen gode råd? Anonymous poster hash: 6de00...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå