Gå til innhold

Hunden min er forsikret i Tryg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...siden Agria er blitt så dyrt. Og siden oktober ifjor har vi vært hos veterniær, røntgen og CT for det var noe med foten hans. Alt i alt kom det på ca15.000kr og vi hadde 5.000kr til gode. I januar ble han operert og de dekket kun de resterende 5.000kr.

Nå er det på tide å ta han på rehabilitering og summen hans i forsikring begynner å løpe på nytt 20 mars.

Ringte Tryg og spurte om de dekker rehabilitering og fikk beskjed at siden det er samme sykdom så gjelder ikke den forsikringsummen på det. Som vil si at de dekker ikke det, siden det tilhører samme sykdom.

Rehabiliteringen kommer på ca. 10.000. Det må til og jeg må betale, men synes den logikken i Tryg er det dummeste jeg har hørt. Hva er greia med forsikring da??

Har jeg rett eller hva?

Anonymous poster hash: 9244d...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rart, men viktig å lese nøye gjennom hva som dekkes.

Gjensidige skal visst være bra på forsikring av dyr.

Anonymous poster hash: bb42f...013

Skrevet

Det er rart, men viktig å lese nøye gjennom hva som dekkes.

Gjensidige skal visst være bra på forsikring av dyr.Anonymous poster hash: bb42f...013

Jeg har lest veldig godt og om det sto det ingenting, iallfall ikke hva jeg har lest.

Har hørt om Gjensidige, men de vil gjerne ha deg som kunde, at du har lån der osv...ikke mulig å bare ha hundeforsikring der.

Hi

Anonymous poster hash: 9244d...e91

Skrevet

Andre forsikringer jeg kjenner til har også et tak på hvor mye de dekker for samme skade, ja.

Skrevet

Tja, det er det samme om du hadde skadet deg, du hadde fått dekket inntil taket som er satt (eks 10 timer fysio) og så ikke mer for den skaden. Nye fysiotimer året etter hadde du ikke fått om det var samme skade. Synes ikke det er rart jeg, det er jo vanlig.

Anonymous poster hash: 6c2a1...3c7

Skrevet

Alle forsikringer på dyr har en forsikringssum som gjelder per år. Ser de fleste opererer med 20 000, noe som er ganske lite om uhellet virkelig skulle være ute. Vi har hos IF, og har dekket vet/sykdomsutgifter inntil 50 000. Vet ikke om andre selskaper som har så høy sum.

Anonymous poster hash: eaaf1...27f

Skrevet

Hva er rart med det? Vet du hva forsikring er? Har du noen gang lest papirene du får? Dette innlegget vitner om ekstremt lav kunnskap om hvordan verden fungerer.

Anonymous poster hash: 39279...b97

Skrevet

Taket er 50 000 i DNB og storebrand også. Det har vi brukt/bruker vi.

Anonymous poster hash: bb42f...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...