Gå til innhold

Flere uten kontakt med gamle venner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke har beholdt noen barndomsvenner, ungdomsskolevenner, videregåendevenner osv ? Jeg har vært kjempedårlig hele veien og syns det er fryktelig sårt. Tenker på det nesten hver dag og savner mange av dem. Har jo fått noen få nye venner gjennom barna, men ingen sånn kjempenære. Hvordan legge fra seg tanken om dette ? Skikkelig teit altså, men er nå bare sånn :)

Anonymous poster hash: 472ed...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å kontakte de det?? Jeg har to barndomsvenninner, resten er vraket ned glede :P

Anonymous poster hash: 9d2f0...872

Skrevet

Jeg har heller ikke kontakt med noen gamle kjente. Noen ganger kan jeg savne det litt, men så vet jeg jo egentlig at vi ikke ville hatt noe til felles nå, 15 år etter. Jeg har forandret meg veldig, og det har sikkert de også.

Anonymous poster hash: 9a4f9...e2f

Skrevet

Ja dere sier noe. Vi har jo forandret oss . Og tror nok bare de treffes i blant andre også. Man bor jo forskjellige plasser i landet. Det er vel ungene og voksne rundt dem som er viktig nå;) må bare slutte å tenke på det :) men syns det er litt sårt at så mange har nære venner. Men jeg er nok ikke en nær venn person ....

Anonymous poster hash: 472ed...9f8

Skrevet

NULL kontakt, det er på en måte litt trist, men vi har vokst helt fra hverandre.

Anonymous poster hash: 22da1...c48

Skrevet

Null kontakt med folk fra barneskole, ungdomskole og videregående.. Jeg vet ikke, syns det har vært godt å brenne alle broer. Hadde det ikke så bra på barneskolen og ungdomskolen. Hadde nesten ingen ekte venner, og var nok ganske usynlig der.. På videregående gikk alle i forskjellige retninger. Har blitt godt kjent med noen fra vgs nå i voksen alder, men det er mer fordi begge er voksne og har barn på samme alder.. Bor heller ikke på hjemplassen min lengre.

Livet endrer seg, og jeg vil heller ha gode venner nå, enn å tviholde på folk kun fordi at jeg har kjent de hele livet.. Vil ha venner i nærområdet.

Anonymous poster hash: c60eb...542
Skrevet

Livet endrer seg, men det skal mye til å bygge opp nye venskap som er så sikker som de man har holdt ved like i over 20 år. Jeg synes synd på dem som ikke har slike vennskap.

Anonymous poster hash: de143...9bf

Skrevet

Jeg er veldig opptatt av og flink til å ta vare på vennskap fra alle stadier i livet.

Anonymous poster hash: d2186...db2

Skrevet

Har bevart svært få venner. Jeg evner ikke til det, men skulle ønske jeg hadde flere av dem.

Anonymous poster hash: b56fa...fd1

Skrevet

Har ekstremt lite kontakt med venner fra skoletiden.

Mine to beste venninner har jeg blitt kjent med senere. Den ene er noen år eldre enn meg, og den andre noen år yngre. Ellers har jeg mange bekjente, ingen flere jeg kan kalle nære venner.

Anonymous poster hash: 4f684...23c
Gjest Antarctica
Skrevet

Barneskolevenner har jeg ikke mange av, nei. Vi var jo ikke akkurat sammen den gangen fordi vi delte tanker og interesser. Vi var sammen fordi vi måtte, og fordi det å leke ofte går av seg selv. Å bygge relasjoner som skal vare over tid krever kanskje litt mer?

Jeg hilser når jeg møter dem, og snakker litt løst og fast, men kan ikke si jeg savner dem, altså.

Fra ungdomsskoletida har jeg fortsatt to venninner, men de bor andre steder, så den daglige kontakten er det lite med, og fra videregående et par til. Men de fleste av de vennene jeg omgås nå har jeg blitt kjent med som student eller i jobb, dvs da jeg var litt mer voksen.

Skrevet

Jeg har heller ingen barndomsvenninner. Ingen fra hverken barne eller ungdomsskolen. Og som dere skriver at de er opptatt med sitt og sine nye venner og det er jeg også. Har ikke flust av venner men har de jeg trenger. Jeg prioriterer heller familie og syntes det er viktigst. Men må si jeg ofte er litt "misunnelig" når jeg ser på fb venninnejulebord,sommerfest osv med store venninnegjenger 😳 men det går over 😜 tenker at hvis jeg skulle hatt kontakt med mange venner ville det blitt utrolig hektisk og slitsomme dager. Setter stor pris på en helg hjemme med bare mann og barn enn å farte rundt på besøk hver helg.

Anonymous poster hash: aed5c...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...