Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Fikk litt blod på tampong i går. I dag noe helt lyyyyst på papiret når jeg tørker meg. Skulle hatt mens i dag. Tar en billig strimmel test bare for å få brkteftet at mens er rundt hjørnet. Kjenner litt press i magen. Og den har 2 streker?! Er det en SA eller abort jeg har da? Siden jeg har litt lyyyyst rosa på papiret. Er midt i en krise i familien der noe grusomt har hendt og graviditet er det siste jeg har tenkt på. Har brukt kondom hver gang, men glemte 1 gang og da hadde vi såvidt samleie. Anonymous poster hash: 71103...c89
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Veldig uklart bilde. Kjøpe en digital test på apoteket i dag så får du sikkert svar. Ikke uvanlig å spotte litt ved forventet mens selv om man er gravid, er ikke en abort for det. Jeg har blødd litt i alle mine fire svangerskap, aldri mistet. Anonymous poster hash: 020c4...ac3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Bedre? Skal det være 2 streker? Anonymous poster hash: 71103...c89
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Uklart ja, men er uten tvil to streker. Anonymous poster hash: 62b25...5b4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 2 betyr gravid Anonymous poster hash: 62b25...5b4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Du er gravid. Om det er en SA er vanskelig å si siden mange blør uten at det betyr noe Anonymous poster hash: 4c0af...ae4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Herregud. Satser på det er en SA da for abort kan jeg ikke ta. Anonymous poster hash: 71103...c89
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #8 Skrevet 7. mars 2015 Den er nok veldig positiv. Det er også veldig vanlig å spotte litt i begynnelsen av et svangerskap så det behøver ikke være en SA. Syns du skal vente en 2-3 dager og ta en ny test. Er den svakere, er det en SA, er den sterkere er du gravid. Masse lykke til uansett hva resultatet blir Anonymous poster hash: eecf7...1bd
mimlen Skrevet 7. mars 2015 #9 Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor kan du ikke ta abort om du håper det er SA?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #10 Skrevet 7. mars 2015 For er det en SA så er det ikke noe jeg må gjøre med vilje. Det bare skjer. En abort føler jeg er å drepe. Det er jo på en måte det. Dumt spm. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 71103...c89
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #11 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har hatt blødninger i begynnelsen av alle graviditetene mine. Denne er veldig positiv, men prøv å ta en ny om noen dager for å se om det fremdeles er to streker eller ei.Sender deg en varm klem. Anonymous poster hash: 2bca3...949
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #12 Skrevet 7. mars 2015 Veldig tydelig positiv! Anonymous poster hash: aebab...390
Sint naken biltyv Skrevet 7. mars 2015 #13 Skrevet 7. mars 2015 Den er veldig positiv. Får ikke blitt mer positiv egentlig. Det er ganske vanlig å blø litt rundt når man skal ha mensen når man er gravid i begynnelsen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #14 Skrevet 7. mars 2015 Den er veldig positiv. Får ikke blitt mer positiv egentlig. Det er ganske vanlig å blø litt rundt når man skal ha mensen når man er gravid i begynnelsen Du vet at man ikke kan være litt gravid? Ergo kan man ikke ha en litt positiv test. Er kanskje ikke så smart du? Anonymous poster hash: 6aa2e...376
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #15 Skrevet 7. mars 2015 Den er veldig positiv. Får ikke blitt mer positiv egentlig. Det er ganske vanlig å blø litt rundt når man skal ha mensen når man er gravid i begynnelsenDu vet at man ikke kan være litt gravid? Ergo kan man ikke ha en litt positiv test. Er kanskje ikke så smart du? Anonymous poster hash: 6aa2e...376 Sint naken biltyv har da ikke skrevet noe om at den er litt positi. Les over en gang til, så er hun en av de som har gitt tydeligst svar her..: Er vel heller du som ikke er så smart i dette tilfellet! Anonymous poster hash: 2bca3...949
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #16 Skrevet 7. mars 2015 Den er veldig positiv. Får ikke blitt mer positiv egentlig. Det er ganske vanlig å blø litt rundt når man skal ha mensen når man er gravid i begynnelsen Du vet at man ikke kan være litt gravid? Ergo kan man ikke ha en litt positiv test. Er kanskje ikke så smart du?Anonymous poster hash: 6aa2e...376 Vet ikke helt hvem som ikke er helt smart her jeg... (korrekt svar: nr.2) Anonymous poster hash: c97cf...730
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #18 Skrevet 7. mars 2015 "Har brukt kondom hver gang, men glemte 1 gang og da hadde vi såvidt samleie." Hvordan kan man ha såvidt samleie? Altså enten har man sex eller ikke. Enten putta han penisen sin inni vaginaen din eller ikke, og enten så fikk du sæd inni deg eller ikke. Går ikke ann å såvidt bli befruktet vet du. Får du sæd i musa uten beskyttelse så er det ofte gjort - da blir man gravid. Kan ikke komme etterpå å si at "jammen jeg kan jo ikke bli gravid når han bare hadde penisen halvveis inni meg da han fikk en liten spermutløsning" Har du ubeskyttet sex får du skylde deg selv. En baby blir til uansett om livet ditt er på stell eller ikke. Anonymous poster hash: 93f89...7df
Sint naken biltyv Skrevet 7. mars 2015 #19 Skrevet 7. mars 2015 Den er veldig positiv. Får ikke blitt mer positiv egentlig. Det er ganske vanlig å blø litt rundt når man skal ha mensen når man er gravid i begynnelsenDu vet at man ikke kan være litt gravid? Ergo kan man ikke ha en litt positiv test. Er kanskje ikke så smart du? Anonymous poster hash: 6aa2e...376 Hahaha, tror du skal lese en gang til. Når du har gjort det kan du jo reflektere litt over hvem som er dum. Hvis du klarer...
mimlen Skrevet 7. mars 2015 #20 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har hatt blødninger i begynnelsen av alle graviditetene mine. Denne er veldig positiv, men prøv å ta en ny om noen dager for å se om det fremdeles er to streker eller ei.Sender deg en varm klem. Anonymous poster hash: 2bca3...949 Var ikke ment på noen gal måte. Jeg føler ingen rett til å dømme noens valg. Siden hun tydelig ikke ville være gravid og håper så SA tenkte jeg på om det var noe spessiel grunn utenom å være mot abort. Ser ikke på det som et dumt spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå