Gå til innhold

Hvilken nesespray??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syk! Tett!

Har så inni hel... Vondt i det ene nesehullet og området mellom nesen og halsen! Sykt sårt. Har bare "snott" i det ene nesehullet, det andre er tørt og sårt som Sahara!

Hva gjør jeg! Hva hjelper?

 

Anonymous poster hash: 811a4...5c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

 

Anonymous poster hash: 811a4...5c2

Skrevet

Er du gravid? Om ikke kan du jo bruke hva som helst. Om du er gravid så kan du fortsatt bruke vanlig otrivin fikk jeg beskjed om på apoteket på onsdag, men kun i "normale" mengder naturligvis. Hvis du ikke vil ta sjansen på det så er det nok saltvannspray e.l. 

Der det er sår kan det faktisk hjelpe å smøre med en salve, det har jeg til tider gjort. (bacimycin i tynt lag). Er du sur under nesa så funker sinksalve gull! :) God bedring!



Anonymous poster hash: f69bd...3fa
Skrevet

 

Er du gravid? Om ikke kan du jo bruke hva som helst. Om du er gravid så kan du fortsatt bruke vanlig otrivin fikk jeg beskjed om på apoteket på onsdag, men kun i "normale" mengder naturligvis. Hvis du ikke vil ta sjansen på det så er det nok saltvannspray e.l. 

Der det er sår kan det faktisk hjelpe å smøre med en salve, det har jeg til tider gjort. (bacimycin i tynt lag). Er du sur under nesa så funker sinksalve gull! :) God bedring!

 

Anonymous poster hash: f69bd...3fa

 

Mente naturligvis sår under nesa, ikke sur..:P

 

Anonymous poster hash: f69bd...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...