Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Syk! Tett! Har så inni hel... Vondt i det ene nesehullet og området mellom nesen og halsen! Sykt sårt. Har bare "snott" i det ene nesehullet, det andre er tørt og sårt som Sahara! Hva gjør jeg! Hva hjelper? Anonymous poster hash: 811a4...5c2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: 811a4...5c2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Er du gravid? Om ikke kan du jo bruke hva som helst. Om du er gravid så kan du fortsatt bruke vanlig otrivin fikk jeg beskjed om på apoteket på onsdag, men kun i "normale" mengder naturligvis. Hvis du ikke vil ta sjansen på det så er det nok saltvannspray e.l. Der det er sår kan det faktisk hjelpe å smøre med en salve, det har jeg til tider gjort. (bacimycin i tynt lag). Er du sur under nesa så funker sinksalve gull! God bedring! Anonymous poster hash: f69bd...3fa
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Er du gravid? Om ikke kan du jo bruke hva som helst. Om du er gravid så kan du fortsatt bruke vanlig otrivin fikk jeg beskjed om på apoteket på onsdag, men kun i "normale" mengder naturligvis. Hvis du ikke vil ta sjansen på det så er det nok saltvannspray e.l. Der det er sår kan det faktisk hjelpe å smøre med en salve, det har jeg til tider gjort. (bacimycin i tynt lag). Er du sur under nesa så funker sinksalve gull! God bedring! Anonymous poster hash: f69bd...3fa Mente naturligvis sår under nesa, ikke sur.. Anonymous poster hash: f69bd...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå