Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #1 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har alltid vært glad i brus og ikke hatt noe problem med å drikke det. De siste to gangene jeg har drukket brus har magen blitt så oppblåst at jeg ser ut som jeg er 8 mnd. på vei og det synes godt for magen min er flat til vanlig. Jeg har ligget i senga av smerter når det skjer og jeg promper høyt og lenge Det lukter helt jævlig! Flere som har det slik? Hva erstatter dere det med? Jeg tror det er kullsyren jeg reagerer på og om jeg kun skal drikke vann fremover blir det jo kjedelig. Hva kan man tilsette av smaker i vann? Anonymous poster hash: e9d63...5f4
PersilleBlomst Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Det er jo bare å utforske de uttallige saftene som finnes der ute og å tilsette frukt, bær og agurk for et friskere vann. Er jo MASSE drikke som ikke er brus! Aldri vært avhengig av brus men sliter med at jeg kaster opp om jeg drikke rent vann på tom mage. Må ha frokost først eller melk/sjokolademelk for å få opp blodsukkeret og få i meg litt proteiner og fett. Ellers går det i vann hele døgnet. http://www.shape.com/healthy-eating/healthy-drinks/20-tips-make-drinking-water-taste-better http://www.buzzfeed.com/melissaharrison/how-to-drink-more-water#.vsW6ZZWj7x Endret 7. mars 2015 av PersilleBlomst
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Takk. Saft tenkte jeg ikke på engang Det går enten i brus eller vann, men skal prøve ut saft Anonymous poster hash: e9d63...5f4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Du har blitt dårlig to ganger! Sansynlig vis er det noe annet enn bare brusen som har gjort det. Tviler på at du plutselig har blitt "allergisk" mot brus med den beskrivelsen. Anonymous poster hash: 0de7f...31a
PersilleBlomst Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Takk. Saft tenkte jeg ikke på engang Det går enten i brus eller vann, men skal prøve ut saft Anonymous poster hash: e9d63...5f4 Saft føles mye bedre hvis vann føles feil Blåbærsaft er i tillegg fullt av antioksidanter og ren sitronsaft eller Lerum sitronsaft hjelper litt på kvalme og fyller på med elektrolyter Nam nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå