Gå til innhold

Dere med peiling på Nugatti...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere noe særlig forskjell på smaken på den originale typen nugatti (rød boks) eller den med 30% mindre sukker (hvit boks)?

Anonymous poster hash: 62cf9...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kjenner stor forskjell. Synes den med mindre sukkert er mer kornete og ekkel, og har ikke samme myke konsistensen som den originale. Den smaker rett og slett ekkelt i min munn. Spiste vel ei brødskive, så ble boksen stående til den var inntørket og måtte i søpla.

Jeg ville ikke fortsatte å kjøpe den nugattien, selv om den var god. Jeg har ikke troa på "lett-produkter" med mindre sukker. Jeg tror tilsetningsstoffene gjør mere skade over tid. Light-produkter blir omtrent aldri brukt i huset her. 

Anonymous poster hash: f71a0...cf8
Skrevet

Stor forskjell, jeg syntes ikke den med mindre sukker var god i det hele tatt. Spiser heller 30% mindre nugatti. :P

Anonymous poster hash: 12e9a...879
Skrevet

Ja, det er stor forskjell! Den røde boksen er mye søtere, den klarer jeg ikke å spise lenger. Mere nøttesmak i den hvite boksen.

Skrevet

Merker også stor forskjell. Samme gjør gutten. Han vil ikke lengere ha den røde, han velger bare en hvite når han får velge.

Jeg syns den er best. Den andre er nå alt for søt og ekkel..

Anonymous poster hash: a9309...cf0

Skrevet

Likte ikke den hvite, merkelig smak.

Røde er en fin mellomting,

mens melkesjokoladenugatti er altfor søt.

Nå kan jeg ikke spise nugatti pga svangerskapskvalme 😭

Skrevet

Ungene spiser den hvite. Jeg er ikke så glad i nugatti selv, men om jeg spiser det så er absolutt den blå å foretrekke. Nugatti air.. Myk og luftig 😊👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...