Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Noen her som har sluttet å røyke ved hjelp av e-sigarett? Jeg har planer om å slutte i nærmeste fremtid og kjenner flere som har sluttet ved hjelp av e-sig. Noen som har tips til hvilken merker som er bra og hvilken som ikke funker? Ønsker helst noen som ikke må lades. Merker dere stor forskjell på de med og uten nikotin? Har forsøkt å slutte flere ganger med og uten hjelpemidler. Håper e-sigaretter er det som skal til for at jeg får det til😃 Jeg er ikke gravid vist noen lurer på det Anonymous poster hash: 0e6d9...02f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #2 Skrevet 7. mars 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: 0e6d9...02f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #3 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har fra dansmoke og fra et svenskt merke. Husker ikke navnet i farten. Fungerer ikke her. Anonymous poster hash: c6051...71f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #4 Skrevet 7. mars 2015 Jeg har gått over til e-sigarett. Funker helt supert, men har ikke sluttet med den enda. Anonymous poster hash: 98758...32b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Dere vet vel at det er farlige stoffer i de? Anonymous poster hash: 08122...a7a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Jeg sluttet å røyke med e-sigarett. Men vil absolutt anbefale deg at du går for en av de litt mer "avanserte", altså ikke en sigalike. Jeg har prøvd begge deler, og sigaliken holdt jeg bare ut med en uke før jeg gikk tilbake til tobakk. Og det er vel kun slike engangs sigaliker som ikke trengs lading. Det er jo ikke noe stress å lade da. Du kjøper bare et sett som har to batterier, så har du alltid ett ferdig oppladet når det andre går tomt. Jeg anbefaler iallefall noe slikt som denne: http://www.friskedrag.no/products/esigarett-kanger-evod-v2-startpakke-flere-farger også får du kjøpe deg noen prøvepakninger med forskjellige smaker for å finne ut hva du liker. Noen trenger å dampe på tobakkssmak, andre går for frukt e.l. Jeg begynte med tobakkssmak, men fant fort ut at det passet meg dårlig. Var jo sluttet å røyke, og ville ikke ha den smaken. Fruktsmaker var mye bedre, og man får også stillt mye av søtsuget med slike Jeg likte å bestille e-juice herfra: https://www.onepoundeliquid.com/- billige og gode. Kan også nevne at du likegodt kan begynne direkte på 0mg nikotin. Jeg startet på 24mg, men ble fort dårlig av at det var så sterkt, og gikk raskt ned, og fant ut at det egentlig ikke er noe som heter "nikotinavhengighet" da jeg ikek kjente det i lilletåa engang om jeg dampet på 0mg eller 12mg. Anonymous poster hash: 1ecdd...ac5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #7 Skrevet 7. mars 2015 Dere vet vel at det er farlige stoffer i de? Anonymous poster hash: 08122...a7a Les deg opp på litt mer enn skremselspropaganda, og "forskningsrapporter" tatt ut av sin kontekst. Anonymous poster hash: 1ecdd...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå