Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Vurderer å prøve på nr tre. Den største utfordringen jeg tenker på ved å få et barn til, er økonomien. Så; hvilke fordeler/ulemper har dere å komme med ang to eller tre barn. Bør jeg la økonomien stoppe meg? Anonymous poster hash: fe545...b29
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Dytter opp igjen. Anonymous poster hash: fe545...b29
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Hvis det blir fryktelig vanskelig økonomisk med ett barn til, så bør dere vel la være - sånn hvis dere skal være fornuftige... Men kommer dere da resten av livet til å angre på at dere ikke fikk en til? Jeg har 3, og er fornøyd med det. Stram økonomi her også, og vi bor trangt, men kunne aldri vært foruten minstejenta vår!! <3 Anonymous poster hash: 8d602...5c9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Synes det holder med to. Bedre å ta godt vare på de ungene man allerede har. Men ingen andre kan svare på hva som er riktig for dere! Anonymous poster hash: fb1e0...021
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2015 #5 Skrevet 7. mars 2015 Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: fe545...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå