Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Jeg måtte akutt på sykehuset i dag for div. undersøkelser. En portør trillet meg til og fra. Portøren stinket røyk, så ille at jeg ble kvalm til å begynne med. Tenker da på de som er langt sykere enn meg som sikkert sliter mye mer med det. En portør kommer jo ikke en gang særlig nær pasienten, og da er det ikke lite det lukter når man blir kvalm av det. Jeg er helsepersonell selv, mener at røyking i arbeidstiden burde vært forbudt for oss! Hva mener dere? Anonymous poster hash: 9dcaa...ba7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Røyk er en uting, og har man pasientkontakt, så urde man skjønne såpass at man ikke stinker røyk!! Jobber selv i helsevesenet, og det er irriterende å bli sittende alene med 13pasienter fordi at den andre skal ha røykepause på 10min x3 på en vakt! Anonymous poster hash: 41ea5...b37
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Er helsepersonell selv, og er helt enig med deg. Og jeg har heller aldri jobbet sammen med noen som har røyket i arbeidstiden, utrolig men sant, med tanke på at jeg har jobbet i nesten 18 år nå. Jeg blir like paff hver gang det er personalfest og jeg oppdager kolleger som "plutselig" røyker. LOL. Det er så uvant for meg siden ingen røyker på jobb. Anonymous poster hash: a90a6...b4e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Røyking er forbudt i arbeidstiden. Noen gir imidlertid blanke og andre er så innrøkt at de stinker uansett. Anonymous poster hash: 58fbd...d15
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Røyking er forbudt i arbeidstiden. Noen gir imidlertid blanke og andre er så innrøkt at de stinker uansett. Anonymous poster hash: 58fbd...d15 Dette var fersk røyk, ikke innrøykt. Hun trillet meg flere steder på sykehuset og det var første gangen det var absolutt verst. Det var heller ikke rundt vaktskiftet, så hun hadde heller ikke akkurat startet å jobbe. Så tydelig at hun ga blaffen i hvert fall - tror vel ikke at noen merker noe når hun som portør ikke kommer helt innpå pasientene. Anonymous poster hash: 9dcaa...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå