Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Og jeg er lei av å være lei meg Orker ikke mer Anonymous poster hash: b7d24...e49
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Fordi jeg er jehovas vitne Og bare må være det. Føler presset og alle forventer det Og dette igjen gjør at jeg ikke passer inn noen plass Er alltid delt inni meg. Føler meg utenfor ALLTID min mann kan ikke forstå Vanskelig med barneoppdragelse Vanskelig uansett hva jeg skal Vondt i magen Dårlig samvittighet for alt Føler jeg mister barna mine Kaos Kort oppsummert Anonymous poster hash: b7d24...e49
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Er mannen din også JV? Det finnes en telefon man kan ringe, jeg må bare komme på hva den heter.
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 (endret) www.hjelpekilden.no Ring, ring, ring!!! Edit: Tlf: 69 28 58 34 - tirsdager kl 19 - 21 Endret 6. mars 2015 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 TUSEN TAKK Mannen er ikke jv Anonymous poster hash: b7d24...e49
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Og les litt på den nettsida også, syns den virka veldig god og relevant.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Det er ingen som tvinger deg til å være et vitne må du huske. Anonymous poster hash: dcff6...0ad
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Det er ingen som tvinger deg til å være et vitne må du huske. Anonymous poster hash: dcff6...0ad Nei Men passer jo ikke inn noen plass Kan ikke de sosiale kodene Føler meg som en komplett idiot Er det som er vanskelig Hi Anonymous poster hash: b7d24...e49
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Hvilke sosiale koder? Anonymous poster hash: dcff6...0ad
Godt&Blandet Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 Det er ingen som tvinger deg til å være et vitne må du huske. Anonymous poster hash: dcff6...0ad Nei Men passer jo ikke inn noen plass Kan ikke de sosiale kodene Føler meg som en komplett idiot Er det som er vanskelig Hi Anonymous poster hash: b7d24...e49 Du føler deg kanskje som en idiot, men du ER ikke en idiot! Sosiale koder kan læres, det er ikke alle som mestrer sosiale koder uten øvelse. Du er verdt noe akkurat slik du er, du er god nok og verdifull. Uavhengig av om du er et vitne eller ei. Om du vil ut av det, så gjør du det. Søk hjelp, hold motet oppe. Du klarer det! Ikke still for store krav til deg selv. Du er oppdradd slik, du har ikke valgt det selv. Gi deg selv tid og mulighet til å bli vant til et annet sosialt miljø. Lykke til. Ikke glem at du er god nok slik du er!
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2015 #12 Skrevet 6. mars 2015 Det er ingen som tvinger deg til å være et vitne må du huske.Anonymous poster hash: dcff6...0ad Nei Men passer jo ikke inn noen plass Kan ikke de sosiale kodene Føler meg som en komplett idiot Er det som er vanskelig HiAnonymous poster hash: b7d24...e49 Alt sånt kan læres. Ikke gi opp, og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #13 Skrevet 6. mars 2015 Tusen tusen takk skjønninger Er jammen godt å høre 💙💙 Anonymous poster hash: b7d24...e49
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #14 Skrevet 6. mars 2015 Kom deg vekk. Du kommer til å klare deg helt fint. Vær tålmodig Lykke til! Anonymous poster hash: c7a35...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå