Gå til innhold

Har denne dama drømmekroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan heller ikke forstå hun blir kalt tykk for det er hun jo absolutt ikke men at det for mange ikke er drømmekroppen fordi de foretrekker f eks mer muskler er da helt ok. Hadde jeg fått vaget om hennes eller min ville jeg holdt på min nettop fordi jeg foretrekker slankere med mer markerte muskler.

Anonymous poster hash: a7509...e80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun ser ut som hun er minst like høy som meg, for meg er drømmekropen maks 163 cm. Hun har også litt like mine legger. Jeg er ikke så glad i leggene mine, når en ser de bakfra ser det ut som det er operert inn en håndball i hver legg.

Er drømmekroppen din 163 cm? Må jo være kjipt å være så lav? Jeg er selv 172 og anser det som ganske perfekt høyde, men av og til når jeg står ved siden av folk som er en del høyere enn meg føler jeg meg liten. Liker ikke følelsen, og tenker med gru på hvordan det må være å alltid føle seg lav.

Anonymous poster hash: 0b74b...482

Skrevet

Ikke for meg, jeg liker tynne kropper. Men hun er sikkert det for mange, særlig menn : ) Anonymous poster hash: 96794...ac8

Nei hun er tykk. Liker tynne damer...

Nei jeg syns hun var litt for rund.Anonymous poster hash: da320...5a2

Nei, lubben og utrent. Anonymous poster hash: 2733b...8a5

Nei, alt for utrent! Ser litt kvapsete utAnonymous poster hash: 785c9...dac

Bare..... wow...

Jeg så forøvrig ut som henne når jeg trente opptil 2 timer om dagen. Gikk på aerobic / dans. Bare så det er sagt.

Man trenger ikke mene at dette er drømmekroppen, men å si at hun er tykk? Lubben? Utrent?

Dere er ikke riktige i hode! Hvilke kroppsidealer er det dere viderefører til deres barn? Sykt!Anonymous poster hash: 4ee04...e6a

Helt enig med deg. Flere av damene her kan ikke være riktig skrudd sammen i hodet. Håper ikke dere har døtre som må vokse opp i deres forskrudde syn på damekroppen.
de er bare "hjernevaska" av all den reklamen av syltynne modeller vi har fått slengt (og fortsatt får slengt) i trynet! Ja, det finnes et fåtall av naturlig slanke damer, tynne som de modellene som brukes i dag, men dessverre for mange av disse så sulter de seg ihjel for å opprettholde den "modellkropoen" de har for å få jobber, og det er i mine øyne riv ruskende galt. Og når det gjelder modellen hi henviser til her, en flott kvinnekropp som mange kan kjenne seg igjen i! Mange sier hun er kvappsete og utrent, men er det som er født med en trent kropp? Og hva så om hun ikke er trent, er hun tykk da? Nei, jeg er enig med hun over her at enkelte av derr damer her inne har et virkelig forvridd syn på kvinnekroppen hvis dere mener at denne modellen er tykk!

Anonymous poster hash: 26913...a98

Skrevet

Jeg synes denne kvinnen er særdeles vakker og med nydelig proposjonert kropp. Jeg er enig med de som sier at menn vil like henne; hun kan nok velge og vrake blant de.

Skrevet

Hun er flott 😊 Kunne gjerne hatt den kroppen.

Skrevet

Tykk??? Hva er problemet deres, stankelbein er jo grusomt !

Anonymous poster hash: 3759f...e92

Les det du skrev en gang til. Og så reflekterer du lott over hvordan jeg og andre naturlige "stankelbein" føler oss etter en sånn kommentar... ville du sagt det samme til overvektige?

Anonymous poster hash: 080b7...908

Eh.. Det sier folk til overvektige.

Her inne er det stadig tilfeller av at helt normale - slanke damer blir karakterisert som for rund/tykk

At denne damen liksom er for stor, sier litt om det syke kvinneidealet mange har.

Anonymous poster hash: 871e9...28a

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skulle gitt mye for å være så flott!

Skrevet

Jeg ser helt objektivt at hun ser pen og flott ut. Hun har myke, feminine former, det er et stort pluss, synes jeg. Men..hun ser høy ut, og der strykes hun ut av den "perfekte kropp". Jeg synes det ser mandig ut å være høy.

Mannen min har jeg ikke spurt, men jeg vil tippe at han sier hun ser nydelig ut :P

Anonymous poster hash: 45133...b11

Ja elle mcpherson, cindy crawford, Naomi campbell er jo veldig mandige...

Anonymous poster hash: 50161...c12

Skrevet

Tykk??? Hva er problemet deres, stankelbein er jo grusomt !Anonymous poster hash: 3759f...e92

Ja det var jo hyggelig da. Rakker ned på folk gjør du... Hva med de grusomme stankelbeina, sikkert hyggelig å høre at de er grusomme
Sier Du?

Anonymous poster hash: b3ce3...a14

Skrevet

Ja det var jo hyggelig da. Rakker ned på folk gjør du... Hva med de grusomme stankelbeina, sikkert hyggelig å høre at de er grusomme
Men du mener altså at modellen er TYKK?

Anonymous poster hash: cc4b1...b43

Ja. Men jeg sier ikke at hun er grusom eller kaller hun ting som kan sammenlignes med stankelbein. Som feks feita kvapsete osv. Sier det på en pen måte ved å si tykk. Du ser forskjellen om du gidder😊
Jeg har heller ikke påstått at du kaller henne noe stygt. Jeg stilte deg et spørsmål bare, så skjønner ikke hvorfor du går så i forsvar.

Jeg stilte spørsmålet fordi jeg oppriktig lurer på hvordan man kan mene at den modellen for tykk. "Tykk" er i min verden det samme som overvektig, og jeg klarer ikke å se hvordan hun kan være overvektig.

Anonymous poster hash: cc4b1...b43

Jeg går ikke i forsvar. Men ja, jeg syns hun er tykk. Det må da være lov å ha forskjellig syn på en kropp. Smaken er som baken, den er delt osv... Men uansett så bryr jeg meg ikke om hvordan folk ser ut. Har venner med alle typer kroppsformer og de er alle fine som de er selv om jeg personlig er tynn og blir mest tent av tynne kropper.
Skrevet

Tykk??? Hva er problemet deres, stankelbein er jo grusomt !Anonymous poster hash: 3759f...e92

Sier Du?

Anonymous poster hash: b3ce3...a14

Ja. Jeg kaller ikke folk stygge, feite, stankelben osv. Kaller folk sjeldent noe som helst stygge ting
Skrevet

Kjenner jeg blir skremt over at denne flotte damen blir kalt for tykk. Da er det noe utrolig galt et sted. Hun finnes jo overhodet ikke tykk. Hun har en nydelig kropp. Og er veldig normalvektig.

Og synes vel alle skal være forsiktige med hva de kaller andre. Kjenner jo selv jeg reagerer på at hun blir kalt tykk, jeg har ganske lik kropp, men jeg er lav. Så står jeg ved siden av henne ser jeg jo tykkere ut. Jeg er normalvektig og trener, men jeg er i øvre sikte av normalvektig. Synes selv jeg ser bra ut. Men jeg er da tykk ifølge mange av dere. Men dere skal for guds skyld ikke bli kalt for tynne. Kan man ikke bare se at kropp er vakkert, så lenge det ikke er for usunt. Og det finnes jo ikke noe usunt med en normalvektig kropp. Og samtidig kan en veldig slank kropp være sunn og. Vi er alle skapt forskjellige.

Anonymous poster hash: a2636...d21
Skrevet

Å bli kalt tynnne eller tilogmed for tynne er det ingen tynne som klager på men å bli kalt stankelbein, real men preferc curves og dogs bone ol det er ikke greit. Tynn og tykk er to ok ting . Og btw mange av damene på face som fronter real men slagordet er ikke damer med curvs men fete damer med helsefarlig magefett. Curves er Marilyn Monroe , fett er ikke automatisk curves...

Skrevet

Men du mener altså at modellen er TYKK?Anonymous poster hash: cc4b1...b43
Ja. Men jeg sier ikke at hun er grusom eller kaller hun ting som kan sammenlignes med stankelbein. Som feks feita kvapsete osv. Sier det på en pen måte ved å si tykk. Du ser forskjellen om du gidder
Jeg har heller ikke påstått at du kaller henne noe stygt. Jeg stilte deg et spørsmål bare, så skjønner ikke hvorfor du går så i forsvar.

Jeg stilte spørsmålet fordi jeg oppriktig lurer på hvordan man kan mene at den modellen for tykk. "Tykk" er i min verden det samme som overvektig, og jeg klarer ikke å se hvordan hun kan være overvektig.Anonymous poster hash: cc4b1...b43

Jeg går ikke i forsvar. Men ja, jeg syns hun er tykk. Det må da være lov å ha forskjellig syn på en kropp. Smaken er som baken, den er delt osv... Men uansett så bryr jeg meg ikke om hvordan folk ser ut. Har venner med alle typer kroppsformer og de er alle fine som de er selv om jeg personlig er tynn og blir mest tent av tynne kropper.

Tent av tynne kropper? Tenner du altså mest på tynne menn? Eller tenner du mest på tynne damer?

Anonymous poster hash: 32ecc...5a3

Skrevet

Ja. Men jeg sier ikke at hun er grusom eller kaller hun ting som kan sammenlignes med stankelbein. Som feks feita kvapsete osv. Sier det på en pen måte ved å si tykk. Du ser forskjellen om du gidder

Jeg stilte spørsmålet fordi jeg oppriktig lurer på hvordan man kan mene at den modellen for tykk. "Tykk" er i min verden det samme som overvektig, og jeg klarer ikke å se hvordan hun kan være overvektig.Anonymous poster hash: cc4b1...b43

At du synes hun er tykk må jo bety at du ser dårlig eller at du ikke kan definisjonen av ordet. At du ikke bruker stygge ord mot andre er en ting, men du har i dette forumet fremviser en uendelig trang til å herske med andre og å heve deg selv over andre. Det er en fryktelig dårlig egenskap og du virker nok rett og slett drevet av sterke impulser framfor å tenke for du uttaler deg.

Skrevet

Tent av tynne kropper? Tenner du altså mest på tynne menn? Eller tenner du mest på tynne damer?

Ja tenner mest på tynne menn også. Type sånne løpe/sykkelmenn. Og tynne damer da jeg er bifil😊
Skrevet

Noen som vet hva hun heter forresten? Er hun kjent? Jeg synes hun har flott kropp og et usedvanlig vakkert ansikt :)

TS

Anonymous poster hash: 47766...9c5

Skrevet

Les det du skrev en gang til. Og så reflekterer du lott over hvordan jeg og andre naturlige "stankelbein" føler oss etter en sånn kommentar... ville du sagt det samme til overvektige?

Eh.. Det sier folk til overvektige.

Her inne er det stadig tilfeller av at helt normale - slanke damer blir karakterisert som for rund/tykk

At denne damen liksom er for stor, sier litt om det syke kvinneidealet mange har.

Anonymous poster hash: 871e9...28a

Jeg vet ikke hvilke kretser du beveger deg i, men jeg er ikke vant til at folk sier til andre at de er bælfeite og ekle, som betyr ca det samme som stankelbein og ekle.

Skrevet

Haha! Du skjønner at alle med en kmi over 22 blir deevaluert når denne, slanke damen blir omtalt som for rund? Hvordan tror du det er for de som lever hele livet som overvektig? Sorry, dere som er tynne eier og blir bekreftet av mediebildet som mange av dere i denne tråden har innhalert alt for ukritisk. En drømmekropp er en sunn kropp som virker, finn noe viktigere å engasjere dere i.

Folk kommenterer, stirrer og peker på overvekt. Overvekt assosieres med en lang rekke negative karaktertrekk. Det er ikke det samme som å være så uheldig at misunnelige mennesker noen ganger prøver å snakke ned kroppen du vet og stadig får bekreftet at er ideel.

Anonymous poster hash: 74730...c8d

Så di mener at jeg skal akseptere å bli betegnet som et ekkelt stankelbein fordi jeg tilfeldigvis er naturlig slankere en kvinnen på bildet og fordi slank er idealet i mediene? Hvorfor er det greit å si slike ting til andre uavhengig av vekt? Skal du jevne det ut ved å rakke ned på slanke damer? Og ja, folk har faktisk sagt lignende ting direkte til meg! Tviler på at de hadde sagt det direkte til meg om jeg hadde vært overvektig.

Enig med deg! Det er ikke greit å si at hverken stankelbein eller tykke folk er ekle. Å si at man foretrekker deg ene eller det andre blir noe annet.

Men hvor i all verden har JEG sagt at det er greit? Det jeg sier er at det er noe annet å få noen slengbemerkninger  på at en er for tynn enn det er å leve som overvektige. Overvekt er sosialt uakseptert, tynn er idealet. Så mens den tykke i tillegg til slengbemerkningene må leve med å bli diskriminert, slite med sosial aksept og hele tiden blir bombardert av bilder av tynne mennesker som det eneste akseptable, så får den tynne bekreftet sin egen verdi av de samme mekanismene som forteller den tykke at hun er verdiløs. Kvinners verdi måles fremdeles etter hvor nært de er skjønnhetsidealet.

Nei, det er ikke greit men det kan heller ikke sammenliknes med å være overvektig. Veldig mange tynne som kommenterer slike ting virker å ha en holdning omtrent som dette: "Sier du noe stygt til MEG? Det er jo hun tykke der borte det er noe GALT med, det er jo henne du burde si stygge ting om". Dette handler ikke om tynne vs. tykke. Det handler om kvinner mot mekanismene som tillegger oss verdi etter hvor pene og slanke vi er. Syns for å være helt ærlig at vi alle skylder hverandre å ikke bidra. For noen av oss betyr det å trekke hodet ut av ræva og se seg selv som kvinne, ikke som tynn kvinne og derfor overlegen resten.

Skrevet

Haha! Du skjønner at alle med en kmi over 22 blir deevaluert når denne, slanke damen blir omtalt som for rund? Hvordan tror du det er for de som lever hele livet som overvektig? Sorry, dere som er tynne eier og blir bekreftet av mediebildet som mange av dere i denne tråden har innhalert alt for ukritisk. En drømmekropp er en sunn kropp som virker, finn noe viktigere å engasjere dere i.

Folk kommenterer, stirrer og peker på overvekt. Overvekt assosieres med en lang rekke negative karaktertrekk. Det er ikke det samme som å være så uheldig at misunnelige mennesker noen ganger prøver å snakke ned kroppen du vet og stadig får bekreftet at er ideel.

Så di mener at jeg skal akseptere å bli betegnet som et ekkelt stankelbein fordi jeg tilfeldigvis er naturlig slankere en kvinnen på bildet og fordi slank er idealet i mediene? Hvorfor er det greit å si slike ting til andre uavhengig av vekt? Skal du jevne det ut ved å rakke ned på slanke damer? Og ja, folk har faktisk sagt lignende ting direkte til meg! Tviler på at de hadde sagt det direkte til meg om jeg hadde vært overvektig.

Enig med deg! Det er ikke greit å si at hverken stankelbein eller tykke folk er ekle. Å si at man foretrekker deg ene eller det andre blir noe annet.

Men hvor i all verden har JEG sagt at det er greit? Det jeg sier er at det er noe annet å få noen slengbemerkninger på at en er for tynn enn det er å leve som overvektige. Overvekt er sosialt uakseptert, tynn er idealet. Så mens den tykke i tillegg til slengbemerkningene må leve med å bli diskriminert, slite med sosial aksept og hele tiden blir bombardert av bilder av tynne mennesker som det eneste akseptable, så får den tynne bekreftet sin egen verdi av de samme mekanismene som forteller den tykke at hun er verdiløs. Kvinners verdi måles fremdeles etter hvor nært de er skjønnhetsidealet.

Nei, det er ikke greit men det kan heller ikke sammenliknes med å være overvektig. Veldig mange tynne som kommenterer slike ting virker å ha en holdning omtrent som dette: "Sier du noe stygt til MEG? Det er jo hun tykke der borte det er noe GALT med, det er jo henne du burde si stygge ting om". Dette handler ikke om tynne vs. tykke. Det handler om kvinner mot mekanismene som tillegger oss verdi etter hvor pene og slanke vi er. Syns for å være helt ærlig at vi alle skylder hverandre å ikke bidra. For noen av oss betyr det å trekke hodet ut av ræva og se seg selv som kvinne, ikke som tynn kvinne og derfor overlegen resten.

Tror du oppriktig at tynne kvinner mener at de er overlegne resten? Det er noe forbanna tull! Jeg Er tynn og tror overhodet ikke at jeg er bedre en noen andre, spesielt ikke pga min kropp. Jeg har fått mange direkte slemme kommentarer fra andre som ikke ser ut som meg. Slanke/tynne mennesker har ALDRI sagt noe negativt om min kropp. Det er det bare lubne/overvektige som har gjort. Så kan man jo spørre seg hvorfor de føler seg berettiget til å ta ut sine issues på meg?

Skrevet

Men hvor i all verden har JEG sagt at det er greit? Det jeg sier er at det er noe annet å få noen slengbemerkninger på at en er for tynn enn det er å leve som overvektige. Overvekt er sosialt uakseptert, tynn er idealet. Så mens den tykke i tillegg til slengbemerkningene må leve med å bli diskriminert, slite med sosial aksept og hele tiden blir bombardert av bilder av tynne mennesker som det eneste akseptable, så får den tynne bekreftet sin egen verdi av de samme mekanismene som forteller den tykke at hun er verdiløs. Kvinners verdi måles fremdeles etter hvor nært de er skjønnhetsidealet.

Tror du oppriktig at tynne kvinner mener at de er overlegne resten? Det er noe forbanna tull! Jeg Er tynn og tror overhodet ikke at jeg er bedre en noen andre, spesielt ikke pga min kropp. Jeg har fått mange direkte slemme kommentarer fra andre som ikke ser ut som meg. Slanke/tynne mennesker har ALDRI sagt noe negativt om min kropp. Det er det bare lubne/overvektige som har gjort. Så kan man jo spørre seg hvorfor de føler seg berettiget til å ta ut sine issues på meg?

Jeg tror og har mange ganger fått bekreftet at en del (ikke alle) tynne anser seg selv for å være bedre enn overvektige ja. Jeg tror du får kommentarer på kroppen din fra lubbne (hvor går grensen der?) fordi de er slemmere enn tynne jeg;) Mer sansynlig er det at slike kommentarer kommer fordi man er usikker og misunnelig, eller seriøst bekymret og ikke helt kan forstå at det er mulig å være så tynn uten å være syk.

Jeg har vært overvektig, kommentarer på min kropp kom alltid fra slanke. De var opptatt av at jeg med mine 20 kg for mye var stygg, ikke usunn. Noen var "velmenende" og ville at jeg skulle nå mitt sanne potesniale, men så snart jeg ble slank måtte jeg visst ikke gå ned et eneste gram til for da ble jeg visst for tynn. Jeg har opplevd begge deler. Det første var vondt og brøt meg ned, det andre var mildt irriterende fordi jeg forsto at de bare ikke ville ha konkuransen. Det er DET jeg vil til livs, kommetarer på andres kropp er nesten alltid ondsinnede eller trakasserende.

Skrevet

Å bli kalt tynnne eller tilogmed for tynne er det ingen tynne som klager på men å bli kalt stankelbein, real men preferc curves og dogs bone ol det er ikke greit. Tynn og tykk er to ok ting . Og btw mange av damene på face som fronter real men slagordet er ikke damer med curvs men fete damer med helsefarlig magefett. Curves er Marilyn Monroe , fett er ikke automatisk curves...

Litt på siden her, men du burde seriøst velge deg et språk. Og om du skal velge engelsk anbefaler jeg at du lærer deg å skrive først.

Skrevet

Jeg ser helt objektivt at hun ser pen og flott ut. Hun har myke, feminine former, det er et stort pluss, synes jeg. Men..hun ser høy ut, og der strykes hun ut av den "perfekte kropp". Jeg synes det ser mandig ut å være høy.

Mannen min har jeg ikke spurt, men jeg vil tippe at han sier hun ser nydelig ut :P

Ja elle mcpherson, cindy crawford, Naomi campbell er jo veldig mandige...

Anonymous poster hash: 50161...c12

Ja, JEG synes det. Du kan vel ikke bestemme hva jeg skal mene? Jeg synes kvinner som er høye blir mandige pga høyden.

Skrevet

Wow. Robyn Lawley, som denne dama heter, er 188 cm høy :)

Anonymous poster hash: 47766...9c5

Skrevet

Nesten helt lik min kropp, bare at jeg er mer veltrent, har litt slappere hud på magen og litt mer ujevn hud (cellulitter osv). Jeg synes selv jeg veier noen kilo for mye og er på vei ned i vekt.

Anonymous poster hash: 1dbde...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...