Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Får det overhode noen konsekvens for de som utrettelig starter tråder som slettes og innlegg som må fjernes? Eller kan de fortsette å trolle videre? Kan moderatorene se hvem som starter anonyme tråder? Anonymous poster hash: 60c36...a44
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Hei! Jeg forsøker nå å få en oversikt over hvem som oppretter disse trådene. Noen har allerede fått en oppfordring/advarsel om å slutte, men ser at dette fortsetter i dag. Hvis vedkommende ikke gir seg etter en oppfordringen kan konsekvensene være at brukeren blir slettet og ip sperret. Vi ønsker ikke tråder som bidrar til å identifisere de tiltalte eller tråder som baserer seg på rykter og spekulasjoner. Vil samtidig takk alle dere som hjelper oss ved å rapportere disse tråden! Kira
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Hvorfor ikke egentlig? Navnene er jo offentlige i og med at saken går for åpen rett. Hvem sommerlyst kan ta seg en tur til Drammen for å få alle detaljer. Anonymous poster hash: c019a...a4e
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Hovedgrunnen til at vi ikke ønsker navnene her er for å beskytte barna i saken. Som dere ser er dette en policy jeg tror alle medier følger også, og etter hva jeg vet er det heller ingen av de som har publisert navn på de tiltalte. Men hvis det skal vise seg at noen gjør det, så kan vi ikke nekte dere å linke til disse sakene. Kira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå