Gå til innhold

Forsikring på barn...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg er det sånn at pengene utbetales ofte til barnet, og kan ikke brukes av foreldrene til å feks tilrettelegge hjemmet. 

Skrevet

Rene barneforsikringer er tull, men uføreforsikring kan være veldig kjekt å ha. Skulle en bli ufør tidlig så må en uten forskiring leve på minstesatser resten av livet. 



Anonymous poster hash: 98c1b...cd3
Skrevet

 

Rene barneforsikringer er tull, men uføreforsikring kan være veldig kjekt å ha. Skulle en bli ufør tidlig så må en uten forskiring leve på minstesatser resten av livet.

 

Anonymous poster hash: 98c1b...cd3

 

Jeg har ikke hatt forsikring på meg i barndommen, har ikke kunnet jobbe etter skole. Jeg får ALLE tillegg.

 

 

Anonymous poster hash: 29c14...130

Skrevet

Altså, jeg har ikke minste sats. Får største beløpet 👍

 

Anonymous poster hash: 29c14...130

Skrevet

Jeg hadde barneforsikring. Mine foreldre har fått mye utbetalt i kjøreutgifter mens jeg var innlagt, og jeg fikk 1,6 mill da jeg ble 50% medisinsk invalid. Saken tok så lang tid at jeg uansett var over 18 da den ble avgjort så pengene gikk rett til meg.

 

Ang forsikringer generelt er det utrolig at man i 2015 ikke får utbetalt noe ved psykiske lidelser, og at man ikke får forsikring hvis man har en medfødt lidelse/er syk før man tegner forsikringen..

 

Anonymous poster hash: f04cc...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...