Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Skal gå bursdag i morgen med smørbrød og og kaker. Totalt blir vi 15-18stk. Blir det nok med skoleboller, sjokoladekake med krem, bløtkake og eplekake i tillegg til smørbrødene? Hvis du ville ha hatt flere kaker, hva slags kake mangler du? Anonymous poster hash: 123fd...abd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Høres ut som det holder i massevis. Anonymous poster hash: baa93...5df
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Skal gå bursdag i morgen med smørbrød og og kaker. Totalt blir vi 15-18stk. Blir det nok med skoleboller, sjokoladekake med krem, bløtkake og eplekake i tillegg til smørbrødene? Hvis du ville ha hatt flere kaker, hva slags kake mangler du? Anonymous poster hash: 123fd...abd Det blir garantert nok kaker og for min del hadde det utvalget der vært helt perfekt. Anonymous poster hash: 9ac9d...6bd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Høres ut som det holder i massevis. Anonymous poster hash: baa93...5df Pleier å bake "meg ihjel" til bursdager, men nå var det så lite jobb så jeg blir jo så usikker. Pleier å ligge som slakt på selve dagen pga all baking, vasking og rydding.... Hmmmm Anonymous poster hash: 123fd...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå