Gå til innhold

hva synes dere om navnet Meidel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååå lyst til å kalle barnet mitt for det, men jeg får så mange rare reaksjoner på navnet! Er det så veldig spesielt altså..?

 

"Er det jentenavn eller guttenavn?"

"Er ikke det et etternavn da?"

"Er det et navn!?"

 

Anonymous poster hash: a97fc...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var et etternavn, men er det guttenavn eller jentenavn?

 

Anonymous poster hash: 4e315...bcb

Skrevet

Seidel

Dreidel

 

Likte det ikke

 

Anonymous poster hash: 60ffb...3e5

Skrevet

Hehe, Det er guttenavn;)

Kan være det er brukt på jenter også.

Jeg kjenner en som har en gutt som heter det, og jeg liker det så godt :)

Skrevet

Aldri hørt før, men liker det veldig godt!

 

Anonymous poster hash: 4a61b...fc0

Skrevet

Jeg kjenner en som heter det til etternavn. Men samtidig vet jeg også om en familie med Marcus som etternavn.

Skrevet

Likte det ikke... tenker at barnet ville fått mange spørsmål og rare kommentarer rundt navnet sitt...?

 

Anonymous poster hash: 38ccb...c3a

Skrevet

Jeg kjenner det kun som etternavn. Så det ble litt rart.

 

I tillegg høres det ut som et jentenavn, i samme gate som f eks Edel. Så hvis det både er et fornavn OG et guttenavn blir det dobbelt feil for meg ;)

 

Anonymous poster hash: 14f84...1a7

Skrevet

Jeg gjetter på et jødisk guttenavn.

 

Anonymous poster hash: cd6f1...64a

Skrevet

Ble litt for spesielt. Skjønner ikke opp ned på navnet mht kjønn, fornavn/etternavn. Ville stusset om noen presenterte seg som det, og han måtte ha stavet navnet. Jeg ville vel spurt hvem han hadde meid ned.

 

Anonymous poster hash: 90505...428

Skrevet

Vet om det som etternavn, så for meg klinger det merkelig.



Anonymous poster hash: 9744b...db8
Skrevet

Jeg trodde det var et tysk/østerriksk etternavn jeg! Kjenner noen som heter det til etternavn...

Skrevet

Tenker misstavelse av Mable

 

Anonymous poster hash: aaa20...286

Skrevet

Høres ikke ut som et navn i det hele tatt i mine ører....



Anonymous poster hash: 57305...8b5
Skrevet

En mann i familien min som het det, så for meg er det et helt vanlig guttenavn.

Det er helt greit, men ikke et navn jeg ville valgt selv

 

Anonymous poster hash: 693a0...106

Skrevet

Det er et etternavn i Bergen

 

Anonymous poster hash: 8f160...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...