Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Jeg har sååå lyst til å kalle barnet mitt for det, men jeg får så mange rare reaksjoner på navnet! Er det så veldig spesielt altså..? "Er det jentenavn eller guttenavn?" "Er ikke det et etternavn da?" "Er det et navn!?" Anonymous poster hash: a97fc...fad
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Jeg trodde det var et etternavn, men er det guttenavn eller jentenavn? Anonymous poster hash: 4e315...bcb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Seidel Dreidel Likte det ikke Anonymous poster hash: 60ffb...3e5
LilleShabbyChic Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Hehe, Det er guttenavn;) Kan være det er brukt på jenter også. Jeg kjenner en som har en gutt som heter det, og jeg liker det så godt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Aldri hørt før, men liker det veldig godt! Anonymous poster hash: 4a61b...fc0
Serepta Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Jeg kjenner en som heter det til etternavn. Men samtidig vet jeg også om en familie med Marcus som etternavn.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Likte det ikke... tenker at barnet ville fått mange spørsmål og rare kommentarer rundt navnet sitt...? Anonymous poster hash: 38ccb...c3a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Jeg kjenner det kun som etternavn. Så det ble litt rart. I tillegg høres det ut som et jentenavn, i samme gate som f eks Edel. Så hvis det både er et fornavn OG et guttenavn blir det dobbelt feil for meg Anonymous poster hash: 14f84...1a7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 Jeg gjetter på et jødisk guttenavn. Anonymous poster hash: cd6f1...64a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #12 Skrevet 6. mars 2015 Ble litt for spesielt. Skjønner ikke opp ned på navnet mht kjønn, fornavn/etternavn. Ville stusset om noen presenterte seg som det, og han måtte ha stavet navnet. Jeg ville vel spurt hvem han hadde meid ned. Anonymous poster hash: 90505...428
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #13 Skrevet 6. mars 2015 Vet om det som etternavn, så for meg klinger det merkelig. Anonymous poster hash: 9744b...db8
Fashionista Skrevet 6. mars 2015 #14 Skrevet 6. mars 2015 Jeg trodde det var et tysk/østerriksk etternavn jeg! Kjenner noen som heter det til etternavn...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #15 Skrevet 6. mars 2015 Tenker misstavelse av Mable Anonymous poster hash: aaa20...286
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #16 Skrevet 6. mars 2015 Høres ikke ut som et navn i det hele tatt i mine ører.... Anonymous poster hash: 57305...8b5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #17 Skrevet 6. mars 2015 En mann i familien min som het det, så for meg er det et helt vanlig guttenavn. Det er helt greit, men ikke et navn jeg ville valgt selv Anonymous poster hash: 693a0...106
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #18 Skrevet 6. mars 2015 Det er et etternavn i Bergen Anonymous poster hash: 8f160...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå