Lovemelikeyoudo Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Skal leie ut leilighet...hva er best umøblert/delvis møblert/uten møbler? Strøm inkludert i leien?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Umøblert eller delvis møblert (hvitevarer) og inkl. strøm foretrekker jeg iallefall Anonymous poster hash: 50dd7...c22
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Best er å ha umøblert, særlig når man leier med små barn. Jeg synes det er greit å slippe å være redd for at møblementet til husvertene skal bli ødelagt. Strøm inkludert er toppen Men ikke så lurt for dere kanskje. Jeg har strøm inkludert og fyrer ikke for kråka, men mange gjør nok det når man slipper å tenke på strømregningen. Anonymous poster hash: 9a11b...781
Mamma_til_2 Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Umøblert med strøm er gull ☺☺ Men for din del så ikke skriv fast beløp i mnd på kontrakten, skriv heller 30 eller 40 % av strømregning hver mnd, da slipper du overaskelser på vinteren.
me_87 Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Strøm innkludert er absolutt å foretrekke! Delvis møblert sin jeg er best.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Hvitevarer er perfekt såfremt de er i god stand. Forventer ikke Amerikaskap, men større enn et hybelskap. Andre møbler er greiest å ha selv fordi det blir mer personlig og man ikke trenger å være så himla redd for alt. Her hvor jeg leier nå er det satt igjen hvitevarer, en stor kommode og en gjesteseng. Kommoden og senga står mest igjen fordi eier ikke får de ut av rommene utrn å demontere de. Men vi har jo bruk for de vi da og er fornøyd. Betaler strøm selv, skulle ikke vært meg imot at det var inkludert i leien, men så dyr som strøm er så ville jo leien blitt mye høyere. Da er det bedre å betale strøm selv og heller ha anledning til å styre forbruket til vår fordel. Anonymous poster hash: 9f1d7...541
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 er utleier, ikke leietaker selv.. strøm inkludert er selvfølgelig å foretrekke for leietaker..men ikke kjempelurt fra utleiers side! Anonymous poster hash: 5e395...c44
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 umøblert/ delvis inkludert strøm Anonymous poster hash: 09edc...ba0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Hvitevarer og garderobeskap. Gardinstenger og taklmper. Strøm inkludert. Det er hva jeg ønsker av en leilighet jeg leier. Anonymous poster hash: 70000...6ee
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Jeg foretrekker umøblert og eksklusiv strøm. Så slipper jeg å være redd for å ødelegge andres møbler, og vi slipper potensielle konflikter angående strømforbruk. Anonymous poster hash: f4c34...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå