Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 De er 70% av de med skorpe. Hatt dette siden mandah. Anonymous poster hash: 995be...8c7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Ja, de smitter til det er skorpe på alle. Anonymous poster hash: d6f59...51f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Ja, de smitter til det er skorpe på alle. Anonymous poster hash: d6f59...51f Stemmer! Anonymous poster hash: fc3a5...6b2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Trenger ikke være skorpe på alle nei. Men de må være tørket ut, og ikke væskefylte lenger. Anonymous poster hash: 6deed...a8e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Trenger ikke være skorpe på alle nei. Men de må være tørket ut, og ikke væskefylte lenger. Anonymous poster hash: 6deed...a8e Når de har tørket ut/fått hinne på så har de skorper. Anonymous poster hash: fc3a5...6b2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Smitten er over når d er gått over ett døgn siden siste prikk kom. Anonymous poster hash: dd6b8...007
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Trenger ikke være skorpe på alle nei. Men de må være tørket ut, og ikke væskefylte lenger. Anonymous poster hash: 6deed...a8e Når de har tørket ut/fått hinne på så har de skorper. Anonymous poster hash: fc3a5...6b2 [/ Trenger ikke å se tydelige skorper, men at de ikke har væskefylte blemmer lenger. Det er væsken i disse blemmene som smitter, ikke selve det røde utslettet, det kan jo vedvare i flere uker etterpå... Anonymous poster hash: 6deed...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå