Gå til innhold

Kan noen komme med innspill, kan jeg mld han ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en ny kjekk kar på onsdag hjemme hos han , fant skikkelig tonen og hadde sex . Har kun gratulert han med dagen i ettertid, ellers ingenting . Tolker det som om at han ikke er int , men går det an å mld han at han bare må gi lyd om han vil ha mer 😜 eller blir det rart og feil? Årh fikk plutselig fri ikveld å får han ikke ut av hodet

Anonymous poster hash: 1316b...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ??

Skrevet

Du har vell ingenting å tape ??

Er uansett ikke lenge siden onsdag ???

Anonymous poster hash: 8ce97...cf9

Skrevet

Du kan fint sende melding ja, men tror jeg ville valgt litt andre ord... høres litt desperat ut kanskje? :P

Anonymous poster hash: 0ae27...c55
Skrevet

Onsdag, altså i forgårs? Ville ventet litt jeg da. Men er jo bare å melde han om du har lyst, om han har planer i kveld eller helga..

Anonymous poster hash: 6e5e8...3b4
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Du kan gjøre akkurat hva du vil☺

Men hva vil du egentlig, innerst inne?

Gifte deg med ham en vakker dag?

Eller knulle ham en gang til?

For hvis du bare vil pule er det bare å kjøre på, jeg hadde faen meg ring. Men hvis jeg drømte om kirkeklokker, ville jeg latt ham jakte, på tross av at jeg er en dreven jeger.

Skrevet

Vet ikke men han var fantastisk på alle måter så jeg gir ingen lyd 😜

Skrevet

Skjønner ikke helt det her. Er det regler for når man kan ta kontakt og vise at man er interessert? Er du redd for å mase? Skulle ikke sagt noe om du sendte 14 meldinger hver dag, men å gi lyd fra deg noen dager etter at dere har møttes må da være helt innafor, og kan ikke se hva som skal være galt med det. Er han ikke interessert så er det vel bedre å få vite det enn å gå og lure?

Nei, jeg hadde tatt kontakt på flekken og spurt om dere skulle finne på noe i kveld siden du plutselig har fått fri. Men så ser du vel kanskje at jeg ikke er så dreven i datingspillet, og gjør ting mer som jeg føler for selv. Så er det et sett med regler man skal følge så bør du kanskje ikke høre på meg. 

Skrevet

Vet ikke men han var fantastisk på alle måter så jeg gir ingen lyd

Jeg synes den strategien er tåpelig. Nå vet jeg ikke hvordan du er, men jeg er nokså rett frem og ville ikke orket å innlede et forhold der jeg måtte late som noe fordi jeg ellers risikerte at han ikke syntes jeg var spennende. Har han ikke vet til å synes jeg er spennende nettopp fordi jeg er i stand til å uttrykke hva jeg mener og hva jeg trenger, så får han heller finne en som passer bedre.

Når alt dette er sagt, så er det ikke lenge siden onsdag. Kanskje ville jeg gitt beskjed om at jeg var alene i dag hvis han har lyst til å treffes, men sannsynligvis ville jeg tøylet meg.

Skrevet

Dersom han er interessert blir han veldig glad for en mld!!

Får du ikke særlig respons, så er han ikke interessert! D er faktisk ikke mer komplisert enn d!!

Men dersom DU er interessert, så hadde jeg iallefall ikke "tilbudt mer", da ender du som bootycall på sene kvelder der ikke bedre har dukket opp...

Anonymous poster hash: 33e1b...91a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...