Gå til innhold

Erfaring med manuell terapeut til barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærer man øvelser der man kan gjøre hjemme? Har fått time til min på 11 mnd. Krabber ikke enda og åler seg ikke frem. Ruller begge veier, aker seg baklengs og i sirkel. Virker "stiv som en stokk" når jeg ser henne sammen med andre barn. Kommer seg opp i krabbestilling da..

 

Anonymous poster hash: db892...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 4,5 måned klarte ikke løfte hodet.

Fikk én behandling og han løftet hodet høyt og lenge.

Fikk noen øvelser vi kunne ta om vi ville men han mente at han ville utvikle seg i raskt tempo nå som nakkelåsningen var løst opp.

 

Anonymous poster hash: 06830...30b

Skrevet

Takk for svar. En mnd ventetid her, håpet det skjer ting til da..

 

Anonymous poster hash: db892...da7

Skrevet

Vår yngste hadde låsninger i nakken, og etter to behandlinger merket man ingenting til det lenger. Veldig fornøyde!

Skrevet

Vi har fått time til ei som mange skryter av. Håper på gode resultater. Bra og se mange har fine erfaringer :) hvordan løser de opp låsninger hos barn?

 

Anonymous poster hash: db892...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...