Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Lærer man øvelser der man kan gjøre hjemme? Har fått time til min på 11 mnd. Krabber ikke enda og åler seg ikke frem. Ruller begge veier, aker seg baklengs og i sirkel. Virker "stiv som en stokk" når jeg ser henne sammen med andre barn. Kommer seg opp i krabbestilling da.. Anonymous poster hash: db892...da7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Min på 4,5 måned klarte ikke løfte hodet. Fikk én behandling og han løftet hodet høyt og lenge. Fikk noen øvelser vi kunne ta om vi ville men han mente at han ville utvikle seg i raskt tempo nå som nakkelåsningen var løst opp. Anonymous poster hash: 06830...30b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Takk for svar. En mnd ventetid her, håpet det skjer ting til da.. Anonymous poster hash: db892...da7
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Vår yngste hadde låsninger i nakken, og etter to behandlinger merket man ingenting til det lenger. Veldig fornøyde!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Vi har fått time til ei som mange skryter av. Håper på gode resultater. Bra og se mange har fine erfaringer hvordan løser de opp låsninger hos barn? Anonymous poster hash: db892...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå