Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Dattera mi fikk et sår i panna og nå ser det ut som om det øverste hudlaget mangler... Såre blødde nesten ikke, ble bare rødt dagen etterpå. Bygger huden seg opp igjen? Anonymous poster hash: b4374...d69
You can call me Dårris Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Er det et type skrubbsår? Da vil nok huden lege seg selv igjen, men hvis det blir betent så hadde jeg kanskje tatt henne til legen og fått noe å smøre på, så det ikke blir arr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå