Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Desverre bor jeg ikke i borettslag, eller kunne vi glatt vunnet med rommet som pleide å være vaskerom, som tidligere eier så bestemte seg for å gjøre om til soverom. Alle rør, hovedkran og varmtvannsbereder er fortsatt der. De la laminatgulv over belegget, hvilket skapte fuktighet og råttent lim (og dermed stank) og malte platene på veggene knall grønne (fargen må oppleves) Vi vet ikke hvordan vi skal angripe dette rotet, og siden det er et rom vi strengt tatt ikke trenger så står det bare som det er. Vi rev selvfølgelig ut gulvet siden det luktet, men hva vi skal gjøre videre er vi håpløst usikker på. Flere der ute med Norges styggeste rom? Anonymous poster hash: 7d0a3...b14
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Må man bo i borettslag for å være med? Ellers er det bare å begynne å rive, evt gjøre det om til vaskerom igjen Jeg har ikke det styggeste rommet i Norge, men muligens det mest rotete, kan man få hjelp til sånt også? Anonymous poster hash: 7fa23...83b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Rot er åpenbart hovedkriteriet. Anonymous poster hash: 2a2e5...3dd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Rot er åpenbart hovedkriteriet. Anonymous poster hash: 2a2e5...3dd Mulig. Jeg har ikke sett programmet. Men nå er det for sent. Klarte det sjæl Anonymous poster hash: 7fa23...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå