Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Skal man ta med seg noen papirer på innvilget søknad? Det står jo bare på norsk at søknaden er innvilget. Anonymous poster hash: 31e6c...466
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Trenger ikke ha med bekreftelse. Det er registrert elektronisk. Anonymous poster hash: 67b13...546
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Det har hendt meg at de har spurt om bekreftelsen. Spesielt om jeg har mellomlandet i Europa før jeg flyr videre til USA. Jeg ville tatt en utskrift og tatt den med meg. Anonymous poster hash: d692d...23f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Ta med en kopi. Ved passkontrollen i USA trenger de ikke, men som noen over her sa kan de hende du må vise frem ved mellomlanding Anonymous poster hash: 5c44c...b58
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Jeg har reist mye til USA og ved mellomlanding i Nederland har jeg måtte vise Esta flere ganger, det samme på Gardermoen når reisen startet. De har godkjennelsen på data, men ofte er det lettere med refnummeret i forhold til et kjapt oppslag. Nå er min Esta på engelsk så språk har aldri vært et problem. Anonymous poster hash: 8d757...118
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2015 #6 Skrevet 6. mars 2015 Vi tok bare med referansenummeret, men så at noen hadde en print med seg.
Roheryn Skrevet 6. mars 2015 #7 Skrevet 6. mars 2015 Vi tok med utskrift, men var ikke behov for det. Alt går elektronisk, vi "sjekket inn" ved en dataskjerm ved å scanne pass og ta bilde når vi landet. Broren min fikk forresten litt trøbbel da datasystemet ikke fant ham, så han måtte til manuell kontroll. Han hadde ikke utskrift men det gikk helt greit med bare pass.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #8 Skrevet 6. mars 2015 Vi var i USA i julen, alt lå elektronisk. Vi trengte ingen bekreftelse! Anonymous poster hash: a1d39...9ad
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #9 Skrevet 6. mars 2015 Det er registrert på passnunmeret ditt. Trenger ikke ha med bekreftelse. Spør de om å se det er det bare latskap hos bakkepersonell. Anonymous poster hash: 457d0...1fb
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #10 Skrevet 6. mars 2015 Vi printet ut og hadde med, men ble ikke spurt Better safe, than sorry Dessuten har jeg et lite snev av kontrollfrik... Anonymous poster hash: f9625...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå