Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Sønnen min begynte på antibiotika i går for ørebetennelse og skal få en vaksine på mandag, vil ikke antibiotikaen kunne påvirke vaksinen? Helsestasjonen er selvfølgelig stengt på fredager så får ikke spurt i dag. Anonymous poster hash: a59a4...88f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Skal vel ikke vaksinere når en har en pågående infeksjon. Så om det ikke er veldig hastigt med å ta den vaksinen, ville jeg ventet. Anonymous poster hash: cb37a...c91
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Skal vel ikke vaksinere når en har en pågående infeksjon. Så om det ikke er veldig hastigt med å ta den vaksinen, ville jeg ventet. Anonymous poster hash: cb37a...c91 Takk for svar. Har allerede utsatt den en gang siden han er syk (før han ble så syk at jeg tok han til legen) men må vel gå bra. Er hepatittvaksine nr to. Anonymous poster hash: a59a4...88f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #4 Skrevet 6. mars 2015 Er ikke noe maks grense, med tanke på tid, mellom dose 1 og 2, kun minimum, så det bør gå helt fint. Hør med Helsesøster om du er i tvil. Anonymous poster hash: cb37a...c91
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Er ikke noe maks grense, med tanke på tid, mellom dose 1 og 2, kun minimum, så det bør gå helt fint. Hør med Helsesøster om du er i tvil. Anonymous poster hash: cb37a...c91 Takk. Ja skal ringe helsesøster på mandags morgen så vi ikke får en bomtur dit. Anonymous poster hash: a59a4...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå