Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #1 Skrevet 6. mars 2015 Ja røyking også. Alle vet jo hvor helseskadelig det er....Hvorfor gjøre det? Like harry med menn som gjør det...men er bare ekstra harry med jenter Anonymous poster hash: 319fe...01c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #2 Skrevet 6. mars 2015 Ekstra harry med jenter? Hvorfor? Fordi jenter skal være feminine og søte dukker? Jeg liker heller ikke røyking og snus, men jeg har da ikke et foretrukket kjønn på brukerne. Det er produktet jeg har et problem med, ikke hvem som gjør det. Anonymous poster hash: 3091c...bd0
klg,2 boys now:) Skrevet 6. mars 2015 #3 Skrevet 6. mars 2015 Sier noen om innholdet i topp etasjen uansett på de som velger og drive med sånt. Men synes det er ekstra lekkert med nydelig unge jenter også med den dritt klint over tenna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå