Gå til innhold

Overgrep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne fortalte meg at hun som liten ble sendt rundt bordet i familieselskap for at de voksne skulle få kjenne på stompen og "rumpemusklene" hennes. Hun var 5/6 år. Jeg ble kvalm - hva synes du?

Anonymous poster hash: ee279...90c

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Blir ikke akkurat kvalm, men jeg syns ikke det er helt hyggelig å gjøre. Det er invaderende, uten at jeg vil si det er direkte overgrep.

Skrevet

Overgrep!!

Skrevet

Utrolig merkelig.

Anonymous poster hash: a1f74...be8
Skrevet

Forstår ikke helt hva du mener... altså utenpå klærne? Merkelig når det er familieselskap

Anonymous poster hash: 13964...a12
Skrevet

Hva tenker hun selv?

Skrevet

Ekkelt og perverst.

Anonymous poster hash: cc4cd...6b6

Skrevet

Ja, utenpå klærne. Det begynte visst med at en onkel hadde vond rygg og hadde fått beskjed av legen om å stramme setemusklene. Så kom det frem at hun hadde så bra muskler, så da ville onkler og tanter kjenne.

Hun sa hun synes det er ekkelt nå som hun har fått barn selv og selvsagt aldri ville sendt sin datter rundt til felles forlystelse...

Anonymous poster hash: ee279...90c

Skrevet

synes det var merkelig, men om det er det "eneste" som har skjedd så var det nok ikke vondt ment fra de voksne. Men veldig veldig rart da

Skrevet

Ikke overgrep i min verden. Det lå jo ingenting seksuelt bak det. Men, i dag, med alle overgrepshistoriene ville det sikkert ikke blitt gjort bare fordi man får feil assosiasjoner.

Anonymous poster hash: 4e173...8ac
Skrevet

Nei, slik konteksten er forklart oppfattar eg ikkje dette som eit overgrep. Det verkar heller ikkje som om venninna di opplevde dette som eit overgrep då det skjedde, men at ho reagerer på hendinga som spesiell nå i ettertid. (Det er den då også.)

Eg veit i alle fall at om eg hadde bede barnet mitt om å gå rundt bordet for at tanter og onklar skulle få kjenne på rompemusklane, og ho opplevde dette som ubehagleg, så hadde ho ikkje funne seg i det. Dersom dette er den einaste episoden venninna di har opplevd av denne karakteren, og ho ikkje protesterte, så var det nok heller ikkje noko ekkel oppleving der og då.

Skrevet

Ikkje overgrep, men eit merkeleg innfall av familien.

Skrevet

Ikke overgrep, men de tråkket over grensene hennes og respekterte ikke henne.

Anonymous poster hash: 80ee5...f89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...