Anonym bruker Skrevet 5. mars 2015 #1 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er ikke gravid. Bruker både prevensjon og har akkurat hatt mensen. Har i flere ukers periode nå slitt med magen. - jeg er oppblåst - hard mage - øm mage - blir fort kvalm og svimmel etter å ha spist og får alltid magesmerter etter mat - normal avføring (ikke forstoppet) - fått sur oppstøt 3 ganger på en uke - utmattet, energiløs og uten ork - konstant trøtt og sliten Hva kan det være? Som sagt ikke gravid - venter på legetime Anonymous poster hash: 2cbd8...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå